arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

شیخ احمد: صالحی امیری کل خانواده ورزش ایران را کنار هم قرار داده است

رییس شورای المپیک آسیا گفت: صالحی امیری کل خانواده ورزش ایران را دوباره در کنار هم قرار داده و این آغاز راه روشنی برای ورزش ایران خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس شورای المپیک آسیا گفت: صالحی امیری کل خانواده ورزش ایران را دوباره در کنار هم قرار داده و این آغاز راه روشنی برای ورزش ایران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شیخ احمد در حاشیه حضورش در ایران و دیدار با رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران بیان کرد: دلیل سفرم به ایران و اینکه تیم شورای المپیک آسیا را آوردم این است که به صالحی امیری تبریک بگویم که کل خانواده ورزش ایران را کنار هم قرار داده و این آغاز راه روشنی برای ورزش ایران خواهد بود.

دوران طلایی ورزش ایران را خواهیم دید و ورزش ایران در جایگاه خوبی قرار می گیرد. ما در این دیدار صحبت های خوبی داشتیم و ایران قرار است کاروان بزرگی را به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام کند.

شیخ احمد در مورد اینکه فوتبال آسیا سیاسی کاری شده است، گفت: زمانی که در AFC بودم این نقطه نظر را داشتم که فوتبال سیاسی کاری شده و این را نمی پذیرفتم تیمی خارج از خانه میزبان باشد چون ورزش باید خارج از سیاست باشد. شیخ سلمان و کفاشیان باید راه حل مناسبی را پیدا کنند. قوانین مشخص است و باید از آن پیروی شود و هر کسی که پیروی نکند باید جرایمی برای آن وجود داشته باشد. اگر راه حلی در این مورد پیدا نشود، مشکلات بزرگتر خواهد شد.

نظرات بینندگان