arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

شفر در استقلال ماندنی شد / توافق در کافی شاپی در آبادان

سرمربی آلمانی در آبادان به توافق نهایی برای امضای قرارداد جدید با باشگاه تهرانی دست یافت. سرمربی آلمانی استقلال شب گذشته در کافی شاب هتل محل اقامت آبی‌ها پیش از فینال جام حذفی با پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال و نماینده سیدرضا افتخاری در جلسه‌ای به همراه پسرش، ساشا، حضور داشت که خروجی این دیدار توافق برای تمدید قرارداد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی آلمانی در آبادان به توافق نهایی برای امضای قرارداد جدید با باشگاه تهرانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، سرمربی آلمانی استقلال تهران شب گذشته در کافی شاب هتل محل اقامت آبی‌ها پیش از فینال جام حذفی با پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال و نماینده سیدرضا افتخاری در جلسه‌ای به همراه پسرش، ساشا، حضور داشت که خروجی این دیدار توافق برای تمدید قرارداد بود.

شفر در تیم فصل پس از خداحافظی علیرضا منصوریان با قرارداد یک سال و نیمه به جمع آبی‌ها پیوسته بود که با توجه به بندی در قراردادش با گذشت نیم فصل و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا کسب حداقل یک جام، یک سال دیگر این قرارداد رسما منعقد می‌شد.

در پایان جلسه یک ساعته توفیقی و شفر مقرر شد سیدرضا افتخاری امروز با سفر به خرمشهر و تماشای بازی استقلال برابر خونه به خونه بابل این قرارداد را به صورت رسمی نهایی کند.

نظرات بینندگان