arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

انتخابات محلی ایالات متحده مورد حمله سایبری قرار گرفت / داخلی یا خارجی بودن منبع حملات نا مشخص است

حمله های DDoS  باعث شدند، وب سایت های کمیسیون انتخابات در «تنسی» از دسترس خارج شود. حملاتی که حتی  نظرسنجی های این وب سایت را از دسترس خارج کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمله های DDoS  باعث شدند، وب سایت های کمیسیون انتخابات در «تنسی» از دسترس خارج شود. حملاتی که حتی  نظرسنجی های این وب سایت را از دسترس خارج کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،انتخابات محلی در تنسی پس از یک حمله سایبری در حال رسیدگی است.انتخاباتی که قرار بود نتایج مرتبط با شهرداری ها را مشخص کند.

اما وب سایت سازمان انتخابات محلی از دسترس خارج شد و مقامات نتوانستند نتایج اولیه را بازیابی کنند.یکی از اعضای تیم انتخابات تنسی در این خصوص گفت: اگرچه این اتفاق تاثیر چندانی بر روند اصلی انتخابات منطقه ای نداشت. اما این مسئله یک موضوع کلان است و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

حمله های سایبری علیه انتخابات نگرانی عمده ای برای ایالات متحده است، زیرا وزارت امنیت داخلی در برابر هکرهایی که ممکن است رای گیری را به صورت هدفمند مورد حمله قرار دهند،هشدار داده بود. 

فارغ از این ها نیز، از مدتی پیش، بحث بر سر حمله های سایبری روسیه علیه ایالات متحده داغ شده و حتی عده ای معتقدند روسیه به طور آشکار در روند انتخابات ایالات متحده و برگزیده شدن دونالد ترامپ در مقام ریاست جمهوری نقش داشته است.

به گفته رسانه های رسمی ایالات متحده، حملات سایبری در تنسی یک ویترین عمومی است که  نشان می دهد هکرها می توانند حتی در انتخابات محلی نیز نفوذ کنند. 

یکی از منابع آگاه در حوزه انتخاباتی تنسی می گوید بسیاری از آدرس های استفاده شده توسط هکرها به منابعی خارج از ایالات متحده مرتبط است. 

حملات DDoS یک سرور وب سایت را سرشار از آدرس می کنند و سپس در سایه  ترافیک بیش از حد، زمام امور را در دست می گیرند. سیاری از مجرمان اینترنتی مظنون  به حملات DDoS حتی با قیمت  15 دلارحاضر به انجام چنین کارهایی هستند. بنابراین نمی توان به سرعت هکرها را شناسایی کرد.

 

نظرات بینندگان