arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

وفاداری عجیب کاربران آمریکایی به غول فناوری / اغلب آمریکایی ها فیسبوک را ترک نکرده اند

بسیاری از کاربران آمریکایی فیسبوک در ایالات متحده شدیدا به این غول شبکه های اجتماعی وفادار هستند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از کاربران آمریکایی فیسبوک در ایالات متحده شدیدا به این غول شبکه های اجتماعی وفادار هستند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت جالب است بدانید که بیش از سه چهارم  کاربران فیسبوک در آمریکا معتقدند که این شبکه اجتماعی  هنوز هم قابل استفاده است.
 درواقع به نظر می رسد کاربران فیسبوک در ایالات متحده با وجود  آشکار شدن تخلف این شرکت در حوزه نقض حریم خصوصی کاربران باز هم به ین شرکت وابستگی هایی دارند. 

این نتایج بر اساس گزارش های حاصل از  یک نظرسنجی آنلاین که توسط رویترز / آیپسس انجام گرفته منتشر شده است. نتایجی که نشان می دهند اخیرا میزان استفاده از این شبکه اجتماعی تغییر محسوسی را تجربه نکرده است.

به عبارت دیگر، وفاداری کاربران فیسبوک به این شبکه اجتماعی همچنان بالا است.در این میان تنها یک چهارم کاربران گفتند کمتر از دوران گذشته از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. 

این گروه اقلیت از کاربران پاسخ داده اند که اخیرا از فیس بوک  کمتر استفاده کرده و یا استفاده از این شبکه اجتماعی را متوقف کرده اند. برخی نیز از اساس، حساب کاربری خود را مسدود کرده اند.

این نتایج در شرایطی منتشر می شود که چیزی حدود یک ماه پیش و در اوج ماجرای افشاگری در خصوص کمبریج آنالیتیکا و فیسبوک، تعداد زیادی از کاربران در نظر سنجی رویترز اعلام کرده بودند که دیگر اعتمادی به این شبکه اجتماعی ندارند.

این نتایج در حوزه امنیت و اعتماد به شبکه های اجتماعی  حاوی این موارد بود که؛ 41 درصد از آمریکایی ها معتقدند فیسبوک اطلاعاتشان را محافظت می کند. در حالی که این رقم برای آمازون 66 و برای گوگل 62 درصد بود.

 

نظرات بینندگان