arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰

ترخیص خودروهای توقیفی در هفته ناجا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس تهران گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خودروها و موتورسیکلتهای توقیفی ترخیص می‌شوند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی نیا ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به رفع توقیف خودروها و موتورسیکلتهای توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: با توجه به هفته ناجا و ولادت امام رضا (ع) تمامی خودروهایی که توسط پلیس توقیف شده اند و بدون حکم و پرونده قضایی هستند ترخیص می‌شوند.

وی در مورد حضور نمادین کودکان به عنوان پلیس همزمان با روز جهانی کودک گفت: امروز به صورت نمادین تمامی مسئولیت های پلیس پایتخت به کودکان واگذار شد و کودکان از ساعت 8 تا 2 بعدازظهر در سطح شهر و تقاطع ها به عنوان پلیس خدمت رسانی می کنند. همچنین فرزندان نیروهای پلیس به منظور آشنایی با شغل پدران خود در محل کار آنها حاضر شدند.

رئیس پلیس تهران از کاهش ترافیک پایتخت خبر داد و تصریح کرد: با گذشت دو هفته از مهرماه شاهد بهبود وضعیت ترافیک هستیم. خوشبختانه حجم ترافیک کاهش یافته است و مردم نیز از خدمات انتظامی وترافیکی پلیس راضی بودند.

ساجدی نیا از کاهش 45 درصدی شرارت در تهران خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه در 6 ماهه نخست امسال در برخی از جرایم همانند سرقت با تثبیت جرم روبرو بودیم. ضمن اینکه در نزاع، شرارت و حوزه اراذل و اوباش شاهد کاهش 45 درصدی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح امنیت محله محور وضعیت پایتخت بهبود یابد چرا که پلیس در حال تلاش برای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است.
نظرات بینندگان