arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

مراحل جدید بازی پرخاطره «ماریو » را با هیجان سپری کنید / «سوپر ماریو» به هوش مصنوعی مجهز می شود

نسخه جدید بازی «سوپر ماریو» به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود. این خبری است که برای بسیاری از علاقه مندان به این بازی نوستالژیک جذاب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه جدید بازی «سوپر ماریو» به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود. این خبری است که برای بسیاری از علاقه مندان به این بازی نوستالژیک جذاب است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، تیم طراح سوپرماریو وعده داده اند که این بازی پرطرفدار به زودی با تاکید بر هوش مصنوعی به کاربران عرضه خواهد شد.

محققان این پروژه می گویند: برای ایجاد سطوح جدیدتر این بازی، فرایندهایی را در دست اجرا داریم که می توانند این پروژه را به یک بازی منحصر به فرد و پرطرفدار تبدیل کند.

برای ارائه این پروژه،چندین محقق بازی تلاش زیادی را صرف مطالعه و طراحی سیستم های تولید محتوا روایی بازی کرده اند که با بهره گیری از یادگیری ماشینی و الگوریتم های جستجو، می تواند فرایند طراحی سطح و مدلسازی را به انسان ها ارائه کند."


یکی از اعضای این پروژه می گوید: گرچه بسیاری از مردم ذهنیت مناسبی در مورد هوش مصنوعی ندارند و تصور می کنند هوش مصنوعی می تواند امنیتشان را به خطر بیندازد، اما هوش مصنوعی کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد.

این نخستین باری نیست که شرکت های بازی تلاش می کنند در حوزه هوش مصنوعی عمل کنند، اما پیشبینی می شود پروژه ماریو یکی از موفق ترین پروژهن های این حوزه باشد. 

 

نظرات بینندگان