arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

ادامه تمرینات تیم‌ملی فوتبال با ۴ بازیکن/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

تمرین تیم ملی فوتبال با چهار بازیکن در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد. در این تمرین همانند تمرین دیروز، چهار بازیکن حضور داشتند. محمدرضا خانزاده، علی قلیزاده، علی کریمی و مهدی ترابی بازیکنان حاضر در تمرین بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین تیم ملی فوتبال با چهار بازیکن در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مراحل آماده‌سازی خود، امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت تمرین کرد. در این تمرین همانند تمرین دیروز، چهار بازیکن حضور داشتند. محمدرضا خانزاده، علی قلیزاده، علی کریمی و مهدی ترابی بازیکنان حاضر در تمرین بودند.

بازیکنان پس از اینکه خودشان را گرم کردند، به کار با توپ پرداختند. بعد از گذشت چند دقیقه از تمرین، علی کریمی از جمع ملی‌پوشان جدا شد تا با دویدن در دور زمین بطور اختصاصی با فیزیوتراپ تیم ملی تمرین کرد. این بازیکن تا دیروز بدلیل مصدومیت در تمرینات گروهی حضور نداشت و از دیروز با بازیکنان دیگر تمرین کرد. بنظر می‌رسد مصدومیت او هنوز بطور کامل برطرف نشده و هنوز نیاز به تمرینات اختصاصی دارد.

کادرفنی تیم ملی برای سه ملی‌پوش دیگر تمرینات مرتبط با کار در فضاها را در دستور کار قرار داد که در بخشی از آن اوسیانو کروز بعنوان یارگیر با بازیکنان تمرین کرد. در ادامه بازیکنان سانتر از جناحین را تمرین کردند.

در طول فعالیت بازیکنان، کی‌روش در حال نوت برداری بود.

نظرات بینندگان