arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰

فتح الله زاده: من متخصص بمب های داخلی هستم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی فتح الله زاده می گوید اوضاع مالی استقلال این قدری هم بد نیست که روزنامه ها می نویسند.

مدیر استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره شرایط مالی تیمش گفت:« من نمی دانم چرا این قدر جوسازی می شود. اوضاع استقلال شبیه به همه تیم های دیگر لیگ برتری است و نباید این قدر به مسئله مالی تیم مان دامن زده شود.»

او درباره اعتراض مجیدی به مسائل مالی گفت:« من بعید می دانم فرهاد این حرف را زده باشد. او بیشتر از همه شرایط تیم ما را درک می کند و می داند که چقدر تلاش می کنیم تا مشکلات خیلی زود حل شود.»

روزنامه استقلال جوان امروز از بازیکنان تیم خواسته بود تا « صبر ایوب داشته باشند» و این یعنی مشکل ! البته فتح الله زاده در این باره می گوید:« من این مطلب را نخواندم اما اصلا نیازی نیست که بچه ها برای گرفتن مطالبات شان صبر ایوب داشته باشند. تا چند وقت دیگر این بحران سپری می شود ودر روزنامه ام هم اگر مطلبی نوشته شده حتما برای این بوده که به بچه های تیم آرامش داده بشود. روی آن مطلب با بازیکنان بوده ، نه مردم!»

او سپس در توضیح اینکه چرا همه جا می گوید تیمش در صدر جدول است ، توضیح داد:« حاجی جان ما در صدر جدول هستیم اما فقط به خاطر یک گل زده کمتر در پله دوم ایستادیم! پس در صدر جدول هستیم. تازه با یک بازی که نباید درباره نتایج یک تیم اظهار نظر کرد. ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و این روند موفق مان را هم تا پایان فصل ادامه می دهیم.»

فتح الله زاده درباره وضعیت بازیکنان خارجی تیمش هم گفت:« راستش ما علی را می توانیم نگه داریم اما او اینجا دچار افسردگی شده. الان هم دست مان در آن پست پر است برای همین اگر بخواهد برگردد ، سعی می کنیم کمکش کنیم.»

فتح الله زاده خیلی در خرید بازیکن خارجی موفق نیست . او در این باره می گوید:« البته پارسال هم هوار را خریدیم که بازیکن بدی نبود یا امسال کرار را داریم که بازیکن خوبی است. جانواریو یکی از ستاره هایی بود که من خریدم اما البته قبول دارم که در بعضی از خرید هایی که داشتم موفق عمل نکردم و فکر کنم خیلی در بازیکن خارجی خریدن ، خوش شانس نیستم.»

و سپس می گوید:« حاجی جان من متخصص ترکاندن بمب های داخلی هستم. این یک تخصص است که فقط من دارم. اینجا بازیکن خوب را جلوی چشمم می بینم و بهترین های شان را برای استقلال شکار می کنم.»
نظرات بینندگان