arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات : فیلتر و فیلترشکن معلولِ بلاتکلیفی ماست؛ منابع انسانی خود را نابود نکنیم

آذری جهرمی اظهار کرد: در نحوه برخورد با رسانه نوین دچار سردرگمی هستیم درست مانند برخی امور اجتماعی دیگر. همان مردمی که به میهن خود و رهبر معظم انقلاب علاقه مندند، نمایندگان و دولت را انتخاب می‌کنند، سپس همین مجلس منتخب مردم، قانونی برای ماهواره مصوب می‌کند، دستگاه قضا حکم می دهد و پلیس نیز اجرا می کند، با این وجود، هم مردم و هم مجلس در مقابل این موضوع مقاومت می کنند و آن را نمی پذیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات : فیلتر و فیلترشکن معلولِ بلاتکلیفی ماست؛ منابع انسانی خود را نابود نکنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتقاد از سردرگمی در مواجهه با رسانه نوین، گفت: «فیلتر» و «فیلترشکن» معلولِ بلاتکلیفی ماست؛ منابع انسانی خود را نابود نکنیم.

به گزارش «انتخاب»، مهندس آذری جهرمی که امروز چهارشنبه و در آستانه روز جهانی ارتباطات، در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست دولت همراه سخن می گفت، اظهار کرد: در نحوه برخورد با رسانه نوین دچار سردرگمی هستیم درست مانند برخی امور اجتماعی دیگر. همان مردمی که به میهن خود و رهبر معظم انقلاب علاقه مندند، نمایندگان و دولت را انتخاب می‌کنند، سپس همین مجلس منتخب مردم، قانونی برای ماهواره مصوب می‌کند، دستگاه قضا حکم می دهد و پلیس نیز اجرا می کند، با این وجود، هم مردم و هم مجلس در مقابل این موضوع مقاومت می کنند و آن را نمی پذیرند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: علت را بیابیم، فیلتر و فیلتر شکن معلول بلاتکلیفی ماست. نباید منابع انسانی خود را نابود کنیم.

نظرات بینندگان