arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

احمدی نژاد: سرعت ساختن ايران در5 سال اخير چند برابر شده است

رييس جمهور سازندگي در کشور را مورد تاکيد قرار داد و با اشاره به اين‌که همه بايد قدر فرصت خدمتگزاري را بدانند، گفت: ساختن کشور با کوته فکري و تنگ نظري مقدور نيست و هر كس ايران را دوست دارد، بايد همه توان خود را براي ساختن كشور بسيج كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس جمهور سازندگي در کشور را مورد تاکيد قرار داد و با اشاره به اين‌که همه بايد قدر فرصت خدمتگزاري را بدانند، گفت: ساختن کشور با کوته فکري و تنگ نظري مقدور نيست و هر كس ايران را دوست دارد، بايد همه توان خود را براي ساختن كشور بسيج كند.

به گزارش انتخاب، دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز (دوشنبه) در مراسم آغاز عمليات اجرايي سه پروژه بزرگ ملي در استان لرستان، تلاش، همت، همدلي و فداكاري را شرط لازم براي ساختن ايران عنوان كرد و گفت: هر كس در مسير سازندگي ايران اسلامي قرار گرفته، بداند كه يك توفيق بزرگ الهي براي خدمت به مردم نصيب او شده است.

رييس جمهور، ايران را نه تنها يك جغرافيا، بلكه پرچم و نماد عدالت، توحيد و راه پيامبر اسلام (ص) توصيف كرد و افزود : هر كس عاشق پيامبر(ص)، اهل بيت (ع) و ملت مسلمان و انقلابي ايران باشد و به انسان و انسانيت عشق بورزد، بايد همه توان، همت، غيرت و عمر خود را در مسير سازندگي كشور بسيج كند، چرا كه اين مهمترين ماموريت همه ايرانيان است و همه بايد قدر فرصت هاي خدمتگزاري را بدانيم.

احمدي نژاد از همه دست اندركاران آباداني كشور در عرصه هاي مختلف از جمله قانون نويسي، تنظيم آيين نامه‌ها، تصميم گيري و اجرا خواست در مسير سازندگي پشتيبان و كمك يكديگر بوده تا شاهد آباداني كشور در كوتاه ترين زمان باشيم.

رييس جمهور با بيان اين‌كه به عنوان خادم كوچك ملت ايران از نزديك در دل كارها حضور داشته‌ام، گفت: سرعت ساختن ايران در 5 سال اخير چند برابر شده است؛ ايران كشوري است ثروتمند و غني كه از ظرفيت هاي انساني، مادي ، فرهنگي و ملي و ايماني فراواني برخوردار است و مي توان با بهره گرفتن از آنها صدها پروژه نظير آنچه امروز اجراي آنها در استان لرستان آغاز شد، را انجام داد.

احمدي نژاد تصريح كرد: هر تصميم، اقدام يا عملي كه كوچكترين خللي در مسير آباداني كشور ايجاد كند، يقيناً از ناحيه دوستان مردم و دوستداران آرمانهاي انقلاب اسلامي نيست ؛ ساختن ايران با كوته فكري و تنگ نظري ها مقدور نمي باشد و هر كس ايران را دوست دارد بايد همه توان خود را براي ساختن كشور بسيج كند.

رييس جمهور با اشاره به اين‌كه بايد تمامي همت خود را در مسير ساختن كشور بزرگ ايران قرار دهيم، خاطر نشان كرد: ايران ظرفيت هاي لازم براي قرار گرفتن در بالاترين تراز پيشرفت را دارد و يقين داشته باشيد طراحي هاي شياطين، دشمنان و بدخواهان ملت ايران به جايي نخواهد رسيد و فرزندان غيور اين سرزمين ايران را به عنوان سرزمين امام رضا (ع) و ائمه هدي و حضرت مهدي (عج) به بشريت هديه خواهند كرد.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه آزاد راه اراك – خرم آباد كه امروز عمليات احداث آن به طور رسمي در لرستان آغاز شد ، حلقه ارتباطي كل كشور به جنوب را از مسير لرستان تكميل خواهد كرد و از ثمرات فراواني از جمله ارتقاء ايمني عبور و مرور و صرفه جويي در وقت ، هزينه و انرژي را براي مردم به ارمغان خواهد آورد .

رييس جمهور ضمن ابراز اميدواري از اين‌كه اين آزاد راه موجب آباداني بيش از پيش استان لرستان شود، ادامه داد: امروز دو پروژه ريلي نيز در لرستان آغاز شد كه به گفته دست اندركاران اين پروژه ها، اجراي اين سه پروژه در مجموع نزديك به 3 هزار ميليارد تومان هزينه در بر دارد كه اميدوارم با كمك مردم هميشه در صحنه و همت مديران در كوتاهترين زمان ممكن اجرا شده و استان لرستان را با سرعت در بالاترين سطح آباداني قرار دهند.

احمدي نژاد همچنين لرستان را سرزمين مومنان ، دلاوران ، شيرزنان و شيرمردان و مجاهدان تاريخ ساز توصيف كرد و اظهار اميدواري كرد تا اين استان در آينده اي نزديك به بالاترين سطح پيشرفت در كشور برسد.
نظرات بینندگان