arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

شیوه هوشمند «eBay» برای خرید اختصاصی / آیکون «علاقه» به کاربران ارائه شد

شرکت تجارت الکترونیک «eBay» قصد دارد یک فروشگاه الکترونیکی ویژه برای کاربران ایجاد کند. فروشگاهی که فقط ایده آل های کاربران را نمایش می دهد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت تجارت الکترونیک «eBay» قصد دارد یک فروشگاه الکترونیکی ویژه برای کاربران ایجاد کند. فروشگاهی که فقط ایده آل های کاربران را نمایش می دهد. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، «eBay» قصد دارد  فروشگاه الکترونیکی خود را به شکل اختصاصی برای کاربران ایجاد کند. به عبارت دیگر،این شرکت تجارت الکترونیک یک راه جدید برای  شخصی سازی خریدها خلق کرده که  با استفاده از فرمولی  به نام «علاقه» ایجاد شده است.

اما این شخصی سازی چگونه رخ داده است؟ این شخصی سازی توسط  یک نظرسنجی انجام شده که مشتریان در طول خریدهای خود،آن را پر کرده اند. سپس از آن ها درخواست شده که این فرم ها را بر اساس خریدهای موردعلاقه خود طبقه بندی کنند. بر اساس گفته مسئولان این طرح، آن ها موفق شده اند اطلاعات با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال را بر اساس  گروه بندی محصولات  شناسایی کنند.

بر اساس نظر برخی از کارشناسان درواقع این شرکت از  مفهومی مشابه با اسپاتیفای و پاندورا  برای  بررسی علایق کاربران خود استفاده خواهد کرد. 

همانطور که آن ها از داده های خود استفاده می کنند تا با استفاده از نشانه هایی از عادت های گوش دادن و جستجو های شما، موسیقی متناسب با سلیقه کاربر را ایجاد کنند.


این ابزار شخصی سازی  جدید بخشی از تلاش رقابتی گسترده این شرکت برای مبارزه با شرکت های رقیب است. 

اما این سیستم چه فوایدی دارد. فرض کنید یک کاربر پر مشغله به دنبال پیدا کردن لباس عروسی مناسب خود است ، این لباس از طریق برنامه هوشمند  eBay به سرعت بر اساس سلایق کاربر طبقه بندی شده و به وی فروخته می شود.



نظرات بینندگان