arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

پنجره های این هتل متحرک هر روز به منظره ای جدید باز می شود / سفر با کامیون جذاب کمپانی بنز

کامیون/هتل ویژه اقامت گردشگرانی است که به دنبال هیجان هستند و البته از نشستن در یک هتل برای ساعات طولانی لذت نمی برند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کامیون/هتل ویژه اقامت گردشگرانی است که به دنبال هیجان هستند و البته از نشستن در یک هتل برای ساعات طولانی لذت نمی برند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، برای بسیاری از گردشگران انتخاب هتل مناسب حائز اهمیت بسیاری است. با این وجود، وقتی به کشوری دیگر سفر کرده باشید و قصد گشت و گذار دارید ، نشستن در یک هتل می تواند خسته کننده باشد.

شاید عمده مشکل اتاق های هتل این است که آنها به طور مرتب سرجای خود ایستاده اند. به عبارت دیگر هنگامی که یک اتاق به نام شما رزرو شده است،به این معنی است که محل اقامت به نام شما قفل شده و فرصتی برای جا به جایی منظره و ... ندارید.

البته شما می توانید با ون های گردشگری نیز سفر کنید. اما این ون ها نیز اغلب،همه امکانات را در خود جای نداده اند. 

پس چگونه می توان به طور همزمان از سد همه این مشکلات عبور کرد؟به نظر می رسد کمپانی بنز این مشکل را حل کرده است. همانطور که اسم این راه حل بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، صحبت بر سر یک هتل/کامیون گشت و گذار است.

طراحی منحصر به فرد این مدل مرسدس که دارای یک سیستم هیدرولیکی است اجازه می دهد دیوارها و سقف گسترش پیدا کند تا فضای بیشتری در داخل برای مسافران ایجاد شود.

مهمانان می توانند از یک اتاق چهار نفره (بسیار کم حجم) با یک تخت دو نفره و یک اتاق با یک تخت دو نفره،استفاده کنند . در ضمن جالب است بدانید همه اتاق ها پنجره دارند.بنابراین شما می توانید با کمک سیستم "منظره یاب"  هر روز صبح  تصویری متفاوت را مشاهده کنند.

این کامیون شامل 2 طبقه اصلی است.در طبقه اول شما یک اتاق نشیمن با میزی بزرگ خواهید دید که می توانید مهمان های خود را برای صرف ناهار یا شام دور آن پذیرایی نید. 

افزون بر این ها یک ویدئو پروژکتور حرفه ای نیز در اختیار شما است، بنابراین می توانید فیلم های مختلفی که دوست دارید را در ان تماشا کنید. آشپزخانه حرفه ای و کاملا مجهز نیز از دیگر امکانات طبقه اول این کامیون است.

این هتل/کامیون دارای مطبوع و  امکانات مناسب حمام است.درست در بخش خروجی این کامیون نیز ی مکان جالب برای نشستن و لذت بردن از طلوع و غروب صبحگاهی تعبیه شده است. 

جالب است بدانید این هتل/کامیون گشت و گذار با راهنما و مربیان گردشگری شما را همراهی می کند، گرچه این تور لیدرها به طور انفرادی و مستقل از شما سفر می کنند، اما در طول مسیر با گردشگران همراه هستند. 

این کامیون جذاب  دو طبقه در حال حاضر در پرتغال و مراکش به طور آزمایشی در حرکت است و با قیمت هفتگی بین  600 تا 900 دلار بسته به موقعیت و فصل  در حرکت است.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان