arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

ماجرای مالکیت تراکتورسازی/ روز سرنوشت رسید

امروز آخرین روز فراخوان واگذاری باشگاه تراکتورسازی است و بعد از آن متقاضیان خرید این باشگاه اعلام خواهند شد اما آیا واگذاری تراکتورسازی قطعی است؟ تجربه نشان داده که احتمال دارد اصلا تراکتورسازی واگذار نشود؛ اتفاقی که برای استقلال و پرسپولیس هم رخ داد و این دو در اختیار وزارت ورزش باقی ماندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

درحالی که امروز مهلت شرکت در واگذاری تراکتورسازی به پایان می‌رسد، این احتمال وجود دارد که این باشگاه اصلا واگذار نشود.

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) آخرین روز فراخوان واگذاری باشگاه تراکتورسازی است و بعد از آن متقاضیان خرید این باشگاه اعلام خواهند شد اما آیا واگذاری تراکتورسازی قطعی است؟ تجربه نشان داده که احتمال دارد اصلا تراکتورسازی واگذار نشود؛ اتفاقی که برای استقلال و پرسپولیس هم رخ داد و این دو در اختیار وزارت ورزش باقی ماندند.

در حال حاضر اسامی مختلفی به عنوان خریدار تراکتورسازی مطرح می‌شوند ولی ظاهرا فقط یک اسم واقعی است و آن هم مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز، زنوزی است.

مشخص نیست که اگر تراکتورسازی به زنوزی واگذار شود آیا او می‌تواند هم‌زمان مالکیت گسترش فولاد را هم در اختیار داشته باشد یا نه؟ اگر نمی‌تواند، سرنوشت تیم گسترش فولاد چه خواهد شد؟

این روزها هم می‌گذرد و بعید به نظر می‌رسد که اراده جدی برای واگذاری تراکتورسازی وجود داشته باشد، چه این که حتی شهرداری تبریز هم ترجیح داد وارد بازی خرید این باشگاه نشود. از طرفی شفق مدیرعامل سابق تراکتورسازی کماکان مدعی است که مالک این باشگاه است. ادعایی که هنوز کسی نسبت به آن واکنش جدی نشان نداده است.

نظرات بینندگان