arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

سیستم جدید کوکاکولا نوشیدنی اختصاصی تولید می کند / از طریق موبایلتان نوشیدنی سفارش دهید

شرکت مشهور و نام آشنای کوکا کولا یک تکنولوژی جدید را راه اندازی کرده که می توان از طریق آن نوشیدنی های اختصاصی تهیه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت مشهور و نام آشنای کوکا کولا یک تکنولوژی جدید را راه اندازی کرده که می توان از طریق آن نوشیدنی های اختصاصی تهیه کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از مشیبل، شرکت کوکاکولا با استفاده از بلوتوث به شما کمک می کند تا نوشیدنی های شخصی خود را بسازید.

این کمپانی نام ماشین جدید خود را "Freestyle 9100" گذاشته است، کاربران می توانند برای استفاده از این محصول، ابتدا برنامه ویژه این محصول را در تلفن های همرا خود ثبت کرده و سپس از طریق آن اقدام به ثبت سفارشات اختصاصی خود کنند.

به گفته این شرکت، روزانه هزاران نفر در سراسر جهان از محصولات کوکاکولا استفاده می کنند و در نتیجه احتمال می رود این سیستم نیز به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد.

بنابراین در آینده ای نزدیک نه تنها افراد قادر به ساخت نوشیدنی های شخصی خواهند بود، بلکه می توانند از برنامه Freestyle برای اتصال از طریق بلوتوث استفاده کنند.

افراد می توانند با خیال راحت به ترکیب مواد مختلف مورد علاقه خود بپردازند.کریس هلمن، مدیر کل پروژه VP General Freestyle، در بیانیه ای گفت: "انتخاب و سفارشی کردن یک طرح ساده نیست.ما تلاش خواهیم کرد تا مطمئن شویم که پلت فرم رایگان کوکا کولا برای همه افراد کاربردی باشد."

به گزارش خبرگزاري ها، اين سیستم طی  آخر این هفته درنمايشگاه شيكاگو (NRA) به نمايش درخواهد آمد. این شرکت امیدوار است در سال 2019 نیز دستگاه جدیدی جدید را به بازار عرضه کند .

نظرات بینندگان