arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

۷ مصدوم بر اثر انفجار گاز شهری در تبریز

سرپرست روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: بعد از ظهر دیروز (پنج‌شنبه) با اعلام وقوع انفجار گاز شهری در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه در خیابان آخونی تبریز، آتش نشانان ایستگاه شماره دو راه آهن به فرماندهی امامی عازم محل حادثه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرپرست روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر نشت و انفجار گاز شهری در تبریز خبر داد.

حجت الاسلام یعقوب موسوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بعد از ظهر دیروز (پنج‌شنبه) با اعلام وقوع انفجار گاز شهری در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه در خیابان آخونی تبریز، آتش نشانان ایستگاه شماره دو راه آهن به فرماندهی امامی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض حضور در صحنه، شاهد وقوع انفجار در طبقه همکف ساختمان شدند که در اثر این انفجار درب پارکینگ از جا کنده و هفت نفر از شهروندان حاضر در کوچه دچار مصدومیت شده بودند که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس۱۱۵ استان قرار گرفتند.

وی افزود: در اثر این حادثه شیشه‌های ساختمان شکسته و دو دستگاه خودرو رانا و پراید دچار خسارت شده بودند که آتش نشانان در پایان عملیات با بررسی و ایمن سازی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان