arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

واکنش ها به مصاحبه جنجالی رونالدو/ او می ماند یا می رود؟

در شبی که رئالی ها سیزدهمین قهرمانی شان در اروپا را جشن گرفتند، صحبت های کریس رونالدو در مورد احتمال جدایی اش، هواداران این تیم را غافلگیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش ها به مصاحبه جنجالی رونالدو/ او می ماند یا می رود؟

در شبی که رئالی ها سیزدهمین قهرمانی شان در اروپا را جشن گرفتند، صحبت های کریس رونالدو در مورد احتمال جدایی اش، هواداران این تیم را غافلگیر کرد.
در چند ماه گذشته اخبار مختلفی در مورد آینده ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو منتشر شد و صحبت های او پس از دیدار دیشب، بار دیگر این شایعات را تقویت کرد.

رونالدو در حال حاضر تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد اما گفته می شود که او مایل است بدون افزایش مدت قراردادش، در سه سال پایانی دستمزد بالاتری دریافت کند. او در حال حاضر سالانه 21 میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد و در زمستان گذشته بود که نشریه آ. اس ادعا کرد که باشگاه رئال قصد دارد در تابستان 2018 دستمزد او را به 30 میلیون یورو افزایش بدهد و ماندن ستاره پرتغالی در برنابئو را تضمین کند.

آ.اس از این اتفاق به عنوان پایان جنگ سرد بین رونالدو و مدیران رئال نام برد اما صحبت های دیشب او حتی هم تیمی هایش را هم غافلگیر کرد. رونالدو در پاسخ به خبرنگار "بی این اسپورت" که سوال کرده بود رئال این روند را با او ادامه خواهد داد یا بدون او، گفت:" الان باید شادی کرد و لذت برد. در روزهای آینده پاسخی روشن به هواداران خواهم داد که همیشه در کنار من بودند. سال های خوبی در رئال داشتم. در روزهای آینده شفاف سازی خواهم کرد. الان باید شادی کنیم. آینده هیچ بازیکنی به اهمیت جشن قهرمانی نیست. ما تاریخ سازی کردیم."

همین صحبت های تردید آمیز باعث شد تا این موضوع، مهمتر از جشن قهرمانی رئال و حتی مصدومیت محمدصلاح، در صدر اخبار قرار بگیرد.

اولین واکنش مهم به این اتفاق را سرخیو راموس، کاپیتان رئال، داشت. او که به نظر می رسید از صحبت های رونالدو غافلگیر و در عین حال کمی ناراحت شده، گفت:" فکر می کنم رونالدو اگر مشکلی دارد باید همین امشب حرف هایش را بزند. او مهره ای کلیدی برای ماست و هیچ جا برای او بهتر از رئال نیست."

در مقابل، بقیه بازیکنان رئال از جمله مارسلو، کاسمیرو و بنزما، با اطمینان از ماندن رونالدو در برنابئو صحبت کردند. همین طور زین الدین زیدان که با قطعیت 100 درصد از ادامه حضور ستاره پرتغالی در تیمش گفت.

اما خونسردترین واکنش را فلورنتینو پرز داشت؛ رئیس باشگاه رئال که در سال های حضور رونالدو در برنابئو، رابطه پر فراز و نشیبی با او داشته، گفت:" همیشه در مورد رونالدو صحبت هایی می شود ولی سپس هیچ اتفاقی نمی افتد. از اینکه رونالدو هم مثل من حالا 5 قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد، خوشحالم. از خودش می توانید سوال کنید. او همچنان در رئال خوشحال خواهد ماند. رونالدو با ما قرارداد دارد و هرگز دوست ندارم در اینگونه موارد از بازیکنی خاص حرف زده و به وی اشاره کنم."

احتمالا همین واکنش ها بود که خیلی سریع رونالدو را وادار به عقب نشینی کرد: حرف‌هایم ما را از قهرمانی تاریخی و کسب سه جام چمپیونزلیگ پیاپی که اتفاق بسیار ویژه ای است، دور کرد. همیشه بردن چمپیونزلیگ اتفاق ویژه ای است زیرا من می‌دانم که این رقابت ها چه اهمیتی دارد، از ابتدا تا پایان بنابراین خیلی خوشحالم. موضوعات شخصی بازیکنان، صحبت های مهمی در حال حاضر نیستند."

به هر حال این اولین بار نیست که رونالدو به طور ضمنی به جدایی از رئال اشاره می کند اما بعید است او به این زودی مادرید را ترک کند؛ جایی که هنوز می تواند به کسب افتخارات بیشتر در آن ادامه بدهد؛ چیزی که او نشان داده بیش از هر مسئله دیگری به آن فکر می کند.

متن کامل مصاحبه رونالدو با BeIn Sport:

او به بی این اسپورتس گفت:« مهم کسب پیروزی بود و وارد شدن به تاریخ. باید رو به جلو حرکت کرد.»

ادامه این روند با شما یا بدون شما:« الان باید شادی کرد و لذت برد. در روزهای آینده پاسخی روشن به هواداران خواهم داد که همیشه در کنار من بودند. سال های خوبی در رئال داشتم.»

حرف ها بوی جدایی می دهد:« در روزهای آینده شفاف سازی خواهم کرد. الان باید شادی کنیم. آینده هیچ بازیکنی به اهمیت جشن قهرمانی نیست. ما تاریخ سازی کردیم.»

پنجمین قهرمانی در چمپیونزلیگ:« این رقابت ها را باید CR7 چمپیونزلیگ نامگذاری کنند.»

منبع : ورزش سه

نظرات بینندگان