arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

سرپرست پرسپولیس: بدهی گولچ بزودی پرداخت می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران نگران پرداخت بدهی «آنتونی گولچ» مدافع کروات پیشین این تیم نباشند؛ این بدهی بزودی با مساعدت و همکاری حامیان مالی باشگاه پرداخت خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست باشگاه پرسپولیس: بدهی گولچ بزودی پرداخت می‌شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران نگران پرداخت بدهی «آنتونی گولچ» مدافع کروات پیشین این تیم نباشند؛ این بدهی بزودی با مساعدت و همکاری حامیان مالی باشگاه پرداخت خواهد شد.

« حمید رضا گرشاسبی» با بیان اینکه به هیچ وجه نمی خواهیم یک بار دیگر اسیر اتفاقات بستن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان شویم روز دوشنبه به ایرنا افزود: درصدد تهیه بودجه لازم به منظور مبلغ پرداختی به این بازیکن هستیم تا دوباره دچار محرومیت از پنجره نقل وانتقالات بازیکنان نشویم.
گولچ در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر باشگاههای ایران به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست اما او در نهایت بدون حتی یک دقیقه حضور در ترکیب این تیم از پرسپولیس جدا شد.
بر اساس گزارش ها و مستندات موجود در سازمان لیگ وی با قراردادی 660 میلیونی به این تیم پیوسته بود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز افزود: در این خصوص منتظر وضعیت باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستیم که قرار است دهم خرداد ماه این مشکل رفع شود تا بتوانیم بازیکنان جدیدی را برای تقویت تیم جذب کرده و به خدمت بگیریم.
وی با اشاره به اینکه برانکو ایوانکوویچ برنامه های آماده سازی پیش فصل خود را به باشگاه ارائه کرده است، اظهار داشت: در نظر داریم تمامی درخواست های سرمربی را برای هرچه بهتر آماده شدن تیم فراهم کنیم تا تیم در بهترین شرایط برای فصل جدید آماده شود.
به گفته گرشاسبی برنامه های برانکو با سه هدف اصلی برگزاری دیدار سوپر جام، رقابت های لیگ برتر و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر تیم الدحیل قطر طراحی شده و به تفصیل به آنان اشاره شده است.
وی درباره فهرست بازیکنان مد نظر برانکو نیز گفت: اولویت اول سرمربی و باشگاه تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی همانند کمال کامیابی نیا، فرشاد احمد زاده و وحید امیری که قراردادشان تمام شده است، می باشد و در مرحله بعد چنانچه مشکل پنجره نقل و انتقالات تیم حل شود بازیکنان جدیدی که در فهرست سرمربی قرار دارد را به خدمت خواهیم گرفت.

نظرات بینندگان