arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

سیدحسن خمینی: با ارزش ترین اتفاق ورزشی سال های اخیر قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیاست

سید حسن خمینی گفت: ورزش کشور سال خوبی را در زمینه های مختلف پشت سر گذاشت، اما مهمترین و با ارزش ترین اتفاق ورزشی سال های اخیر پیروزی و قهرمانی فوتسالیست های بانوان ایران در آسیاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیدحسن خمینی:با ارزش ترین اتفاق ورزشی سال های اخیر قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیاستآیت الله سیدحسن خمینی شامگاه دوشنبه در دیدار جامعه بزرگ ورزش جوانان کشور در محل حسینیه جماران افزود: این اتفاق که برای دومین بار رخ داد، از جهات مختلفی دارای ارزش است؛ یکی این که اساسا ورزش برای بانوان هم در جامعه ما عقب تر از ورزش مردان و هم واجب تر است.
وی افزود: به علت های مختلفی، ورزش در ارتباط با بانوان مظلوم تر و در عین حال واجب تر بوده است.
سید حسن خمینی گفت: این پیروزی که می تواند سرآغاز پیروزی هایی در بقیه رشته ها هم باشد، زمینه نشاط بیشتر خانم ها برای حضور در عرصه ای است که مانع هایی از جهت دینی برای آن بود و الحمدالله با تدبیری که شد و با پوشش صحیح این مانع هم برداشته شد.
وی ادامه داد: این که خانم ها توانستند یک فاصله بسیار بزرگی را در مدت بسیار کوتاهی طی کنند و کشورهایی که در این زمینه سابقه و حضور بیشتری از ما داشتند را شکست دهند، اتفاق بسیار بزرگی است و می تواند سرآغاز یک نگاه بسیار خوب به حق ورزش بانوان در کشور باشد.
وی ادامه داد: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری به نشاط و امید نیاز دارد و هیچ چیزی مانند ورزش و قهرمانی در ورزش این نشاط و امید را به جامعه عطا نمی کند.
فرزند یادگار امام (ره) گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به نشاط و امید نیاز دارد که ورزش زمینه ساز آن است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان