arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

غول خرده فروشی آنلاین زن گرجستانی را تا مرز سکته برد! / 7 هزار دلار برای خرید یک بسته دستمال کاغذی

یک اختلاف حساب بزرگ بین فیش سفارش و خرید یک زن گرجستانی باعث شد شرکت آمازون بابت یک بسته دستمال کاغذی ساده 7 هزار دلار طلبکار شود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک اختلاف حساب بزرگ بین فیش سفارش و خرید یک زن گرجستانی باعث شد شرکت آمازون بابت یک بسته دستمال کاغذی ساده 7 هزار دلار طلبکار شود. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اگر قصد خرید آنلاین محصولی را دارید بهتر است از این پس،فهرست خرید و مبالغ را 2 و یا حتی 3 بار بررسی کنید. در غیر این صورت ممکن است شما نیز مثل این زن گرجستانی، نقره داغ شوید. 

غول خرده فروشی آنلاین آمازون یکی از معتبرترین و البته سرشناس ترین شرکت های خرید و فروش آنلاین محصولات در جهان است. اما این بدین معنا نیست که شما در هنگام خرید باید تمام و کمال به این فروشگاه آنلاین اعتماد کرده و خرید خود را بررسی مجدد نکنید. درواقع بهتر است پیش از فشردن دکمه " Place Your Order " یک بررسی همه جانبه نسبت به محصولتان داشته باشید.

اما ماجرای این خرید عجیب و غریب چیست ؟ این خانم   بسته ای دستمال کاغذی با قیمت تقریبی88 دلارسفارش داده بود، اما وقتی محصول به دست وی رسید با احتساب هزینه های بار به رقمی معادل 7 هزار دلار رسیده بوده. 
آظاهرا،این زن که  کارول نام دارد قربانی یک فروشنده ثالث شده بود که قصد داشت با افزایش هزینه های بار با تقلب سودی را روانه جیب خود کند. شرکت آمازون فورا هزینه های کسر شده از حساب این زن را پس داده و البته اقداماتی را علیه فرونده متخلف ترتیب داد.  طبق سیاست های کاری آمازون، فروشندگان نمی توانند براساس سفارشات "هزینه های سفارش بیش از حد و هزینه حمل و نقل" را به خریداران تحمیل کنند.

 

برای جلوگیری از همان اشتباه کارول ساخته شده است، بهتر است قبل از تصویب آن، آمادگی نهایی خود را بررسی کنید.

 

نظرات بینندگان