arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

درخواست اعاده دادرسی محمد ثلاث پذیرفته شد +تکذیب

وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی موکلش خبر داد. زینب طاهری اظهار کرد: پرونده محمد ثلاث به شعبه 35 دیوان عالی کشور ارجاع شده است و قرار شد فردا لایحه تکمیلی در رابطه با پرونده موکلم را به این شعبه ارائه کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وکیل مدافع متهم پرونده حادثه خیابان پاسداران از پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی موکلش خبر داد.

زینب طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: پرونده محمد ثلاث به شعبه 35 دیوان عالی کشور ارجاع شده است و قرار شد فردا لایحه تکمیلی در رابطه با پرونده موکلم را به این شعبه ارائه کنم.

وکیل مدافع محمد ثلاث یکم خردادماه به دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی ارائه داده بود.

روز 30 دی‌ماه سال 96 در تجمع تعدادی از دراویش گنابادی در خیابان پاسداران درگیری میان مامورین انتظامی و تجمع‌کنندگان به وجود آمد که طی آن فردی با یک اتوبوس 3 مامور نیروی انتظامی را زیر گرفت. بعد از معرفی محمد ثلاث به عنوان عامل این حادثه، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران ارجاع شد.

این شعبه در پایان جلسات رسیدگی محمد ثلاث را به «سه فقره قصاص بابت سه فقره قتل عمد سه نفر از ماموران ناجا و همچنین تحمل یک سال حبس و 74 ضربه شلاق بابت اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی» محکوم کرد. با اعتراض به رای صادره، پرونده به شعبه 39 دیوان‌ عالی کشور ارسال شد که این شعبه، حکم دادگاه بدوی را تایید کرد.

تکذیب خبر پذیرش اعاده دادرسی محمد ثلاث

 

وکیل محمد ثلاث متهم حادثه گلستان هفتم در خصوص پذیرفته شدن اعاده دادرسی موکل خود گفت: خیر چنین خبری صحت ندارد و تازه پرونده موکلم تعیین شعبه شده است.

این وکیل دادگستری در خصوص شکایت از کسانی به نام وی در فضای مجازی فعالیت می کنند گفت: کلیه مصاحبه های داخلی و خارجی که به نقل از این جانب در فضای مجازی منتشر شده است را قویا تکذیب می کنم، افرادی این موضوع را مدیریت می کنند تا به حیثیت حرفه ای و کاری من آسیب بزنند.

وی ادامه داد: از طریق مراجع قضایی شکایتی را مطرح کرده ام و به جد پیگیر این موضوع هستم. ایمیل من هک شده است از تمامی کسانی که به نام کانال تلگرامی راه اندازی کرده اند و یا با اسم در توئیتر فعالیت می کنند شکایت شده که پرونده در پلیس فتا بازگشایی شده است .

طاهری در تصیح خبری که از او نقل می شود مبنی بر این که از بازپرس شعبه دوم شکایت شده است برای فیلترینگ تلگرام نیز گفت: ما بازپرس شکایت نکرده ایم بلکه به قرار صادره ای که شده اعتراض داشته ایم که در حال پیگیری است.

نظرات بینندگان