arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷

دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی سریع به پرونده آزار و اذیت دانش‌آموزان: در اسرع وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده رسیدگی و نتیجه به اینجانب منعکس شود

در متن دستور آیت‌الله آملی لاریجانی آمده است: در خصوص گزارش واصله در رابطه با حادثه تکان دهنده و تأسف بار در یکی از مدارس غرب تهران و تشکیل پرونده و بازداشت متهم، با توجه به اهمیت موضوع که موجب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده و نگرانی خانواده‌های محترم را فراهم کرده است و با عنایت به دستور اکید حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مقرر است در اسرع وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده رسیدگی و نسبت به اجرای حکم مقتضی بدون هیچ اغماضی اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی قانونی به پرونده مربوط به حادثه تکان دهنده یکی از مدارس غرب تهران اقدام کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در متن دستور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی آمده است: در خصوص گزارش واصله در رابطه با حادثه تکان دهنده و تأسف بار در یکی از مدارس غرب تهران و تشکیل پرونده و بازداشت متهم، با توجه به اهمیت موضوع که موجب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده و نگرانی خانواده‌های محترم را فراهم کرده است و با عنایت به دستور اکید حاکی از دغدغه مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مقرر است در اسرع وقت با رعایت موازین شرعی و قانونی به پرونده رسیدگی و نسبت به اجرای حکم مقتضی بدون هیچ اغماضی اقدام و نتیجه به اینجانب منعکس شود.

به گزارش تسنیم، در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با محکومان اجرا شود.

در متن دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.

دادستان تهران هم در همین ارتباط گفته است: حسب گزارش مورخ هفتم خرداد 97 مرکز عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در تاریخ ششم خرداد ماه جاری و در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع درگیری در یکی از دبیرستان‌های غرب تهران، مأموران پلیس به محل اعزام شدند و متعاقبا پانزده نفر از اولیای‌ دانش‌آموزان مبادرت به طرح شکایت نموده و اعلام کرده‌اند متهم به فرزندانشان تعرض جنسی کرده است. متهم نزد ضابطان و قاضی دادسرا اقرار کرده که در یک نوبت فیلم‌های مستهجنی که در گوشی تلفن همراه خود داشته است را برای تعدادی از دانش‌آموزان پخش کرده است. اما سایر اتهامات را منکر شده است. با انعکاس موضوع به دادسرا و تشکیل پرونده کیفری، متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با صدور قرار تأمین به زندان معرفی شده است. تحقیقات در پرونده ادامه دارد.

نظرات بینندگان