arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

بررسی علل توجه خاص گوگل به بازار چین / دومین پلتفرم اختصاصی گوگل برای چینی ها معرفی شد

گوگل در راستای تلاش برای جذب بازار گوشی های هوشمند چین ، دومین برنامه اختصاصی خود را برای چینی ها معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل در راستای تلاش برای جذب بازار گوشی های هوشمند چین ، دومین برنامه اختصاصی خود را برای چینی ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، به نظر می رسد گوگل به بازار هدف چین نگاهی خاص دارد. چرا که اخیرا دومین پلتفرم اختصاصی را برای چینی ها معرفی کرد. پلتفرمی ویژه برای مدیریت ذخیره سازی ها .

به اعتقاد برخی از کارشناسان جهان فناوری، این بخشی از تلاش های گوگل برای بازگشت به بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان  است.این غول جستجو روز چهارشنبه یک نسخه خاص چینی از پلت فرم مدیریت ذخیره سازی خود موسوم به "File Go" را راه اندازی کرد. این برنامه را می توان از فروشگاه های نرم افزاری  که میزبان تکنولوژی های چینی مثل هواوی و شیائومی هستند دریافت کرد.

این ابزار جدید به نام "گوگل ون جیان جی کی" می خواهد به کاربران کمک کند فایل های خود را بهتر مدیریت کنند و دستگاه های هوشمند نیز این فایل ها را قوی تر اجرا کنند.درواقع کاربران می توانند برای آزاد کردن فضای موبایل خود برخی موارد را حذف کنند و فایل های خود را به صورت آفلاین در دستگاه های محلی به اشتراک بگذارند.

این دومین برنامه مخصوص چین است که از سوی گوگل طراحی می شود. برنامه ترجمه گوگل به عنوان نخستین برنامه  تقریبا 1.8 میلیون بار در فروشگاه اپلیکیشن های چین دانلود شد. با وجود ممنوعیت بیشتر سرویس های گوگل، اغلب برنامه های این شرکت در موبایل های پرفروش چینی مثل هواوی و شیائومی استفاده می شود.

از جمله تلاش های دیگر گوگل برای بازگشت به بازار چین،می توان به احداث  یک آزمایشگاه هوش مصنوعی در پکن و یک دفتر کاری در شنژن اشاره کرد.  

نظرات بینندگان