arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

باند سارقان خودروهای باری در شهرری منهدم شد

سرهنگ میر رضا بهرامی در مورد دستگیری این سارقان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای باری در محدوده کلانتری، شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان خانم است و سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باند سارقان خودروهای باری در شهرری منهدم شد

رئیس کلانتری 172 حرم عبدالعظیم (ع) از انهدام باند سارقان خودرو در محدوده حرم خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ میر رضا بهرامی در مورد دستگیری این سارقان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای باری در محدوده کلانتری، شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.


وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان خانم است و سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت می کنند.


وی اضافه کرد: شب گذشته ماموران هنگام گشت زنی در اطراف خیابان های حرم، متوجه رفتار مشکوک سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری شدند که دقایقی آنان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه متوجه شدند یکی از سرنشینان خودرو خانم است.


سرهنگ بهرامی گفت: در همین هنگام یکی از سرنشینان از خودرو پیاده و مشغول وارسی یک دستگاه خودروی باری شد که تحت تعقیب قرار گرفتند و متهمان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.


وی افزود: در بازرسی از خودرو ، تعدادی ابزار و آلات مورد نیاز برای ارتکاب سرقت، کشف و هر چهار سارق برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

نظرات بینندگان