arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رایزنی اوبر و وایمو تا افزونه جدید فایرفاکس

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

فی فی لی یکی از درخشان ترین ستارگان جهان در زمینه رشد هوش مصنوعی است که به نوعی مدیریت  2 مجموعه مهم و سرشناس این حوزه را نیز بر عهده دارد. وی همزمان رئیس بخش هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و مدیر ارشد بخش هوش مصنوعی "گوگل کلود " است. بخشی که گوگل به شدت امیدوار است به زودی بازخوردهایی خیره کننده جذب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند اپل به زودی میزبان چهره ای رنگین کمانی خواهد بود. چهره ای که نمادی است از روزهای گذشته اپل و لوگوی رنگین کمانی این شرکت. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لنز لمسی جدید موسوم به "LEMURO" یکی از جدیدترین محصولات برای افرادی است که اگرچه دوربین های گران قیمت ندارند اما به عکاسی علاقه مندند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه اوبر در حال مذاکره و رایزنی با شرکت خودروهای خودران وایمو است تا قراردادی را در حوزه خودروهای خودران امضا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل در راستای تلاش برای جذب بازار گوشی های هوشمند چین ، دومین برنامه اختصاصی خود را برای چینی ها معرفی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فایرفاکس برای حفاظت ازحریم شخصی کاربران، یک افزونه جدید را وارد مرورگر خود کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع «PowerBase»، با قابلیت هایی چندگانه به بازار موبایل معرفی شد . مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان