arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

مسئول بمب گذاری داعش در عراق دستگیر شد

مرکز رصد مقاومت اسلامی نُجَباء از دستگیری مسئول بمب گذاری داعش به همراه پنج تروریست دیگر از اعضای این گروهک تکفیری خبر داد.گزارش توضیح بیشتری درباره این عملیات نداده است با این حال طی روزهای اخیر منابع امنیتی عراق از بازداشت و کشته شدن ده ها تن از عناصر تروریست از جمله اعضای گروهک تروریستی داعش در نقاط مختلف عراق از جمله در شمال و غرب این کشور خبر داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز رصد مقاومت اسلامی نُجَباء از دستگیری مسئول بمب گذاری داعش به همراه پنج تروریست دیگر از اعضای این گروهک تکفیری خبر داد.

به گزارش ایرنا، این مرکز روز پنجشنبه اعلام کرد نیروهای عراقی طی عملیاتی موفق و منحصر به فرد، «ابویاسین» مسئول بمب گذاری گروه ترویستی تکفیری داعش را به همراه پنج تن دیگر از همراهانش در 'خانقین' واقع در استان دیاله هم مرز با ایران دستگیر کردند.
گزارش توضیح بیشتری درباره این عملیات نداده است با این حال طی روزهای اخیر منابع امنیتی عراق از بازداشت و کشته شدن ده ها تن از عناصر تروریست از جمله اعضای گروهک تروریستی داعش در نقاط مختلف عراق از جمله در شمال و غرب این کشور خبر داده اند.
با وجود اعلام پایان نظامی داعش در اواخر آذرماه گذشته فعالیت ها و حملات پراکنده این گروهک تروریستی در برخی نقاط شمال از جمله کرکوک و شرق و برخی نقاط اطراف بغداد ادامه دارد.

نظرات بینندگان