arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

دومین شکست تیم کشتی آمل در لیگ دسته یک کشور در خانه رقم خورد

تیم کشتی دوشه هراز آمل نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاههای کشور را با باخت خانگی پشت سر گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دومین شکست تیم کشتی آمل در لیگ دسته یک کشور در خانه رقم خورد

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته سوم این مسابقات نماینده آمل پنجشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر میزبان تیم آنزان ایذه بود که در پایان نتیجه را 6 بر 4 به تیم میهمان واگذار کرد.
تیم آمل بود پیشتر برابر تیم شهرداری مشهد هم به عنوان میهمان شکست خورده بود.
یکی از مربیان تیم کشتی دوشه هراز آمل در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت : به علت محدودیت و امتیازی که فدراسیون کشتی برای بازیکنان ملی پوش قائل شده ، متاسفانه تیم آمل نتوانست حداقل چهار کشتی گیر ملی پوش آملی را که عنوان دارهای آسیایی و جهانی هستند در اختیار داشته باشد.
بختیار تقوی نیا افزود : به هرحال نبود کشتی گیران باتجربه و ملی پوش که تیم بر پایه آنها بسته و روانه لیگ شده بود ، شوک سنگینی بوده ، هرچند به آینده و بازیکنان جوان تیم امید زیادی داریم.
وی ادامه داد : واقعیت امر این است که با ترکیب جوانان در دو بازی گذشته حاضر شدیم و هدف و دورنمای ما برای آینده پشتوانه سازی برای کشتی فرنگی و تیمی باتجربه برای سال های آینده است.
** ضعف مشهود داوری در لیگ
در همین حال سرمربی تیم کشتی آنزان ایذه هم به خبرنگار ایرنا گفت : از استقبال پرشور تماشاگران کشتی دوست و علاقه مند آمل در سالن که جو خوبی ایجاد کرده بودند ، غافلگیر شدیم ، اما در عین حال باعث جذابیت و هیجان در این مسابقه شدند.
لقمان رضایی افزود : این وضعیت باعث شده بود تا داوری مسابقه نیز تحت تاثیر جو سالن و تماشاگران قرار بگیرد و در برخی صحنه ها ضعف هایی نیز در داوری ها کاملا مشهود بود.
وی گفت : از این که شهرهای کشتی دوست همچون آمل و حتی ایذه که از قطب های کشتی فرنگی کشور هستند، باید مسابقات مهم ملی وبین المللی را میزبانی کنند.
تیم آمل با 2 باخت از سه مسابقه گذشته خود در انتهای جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.
تیم دوشه آمل در هفته چهارم این مسابقات روز 30 خرداد ماه در دیداری خانگی میزبان تیم شهرداری مشهد است.
مسابقات امسال لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاههای کشور با حضور تیم های آنزان ایذه ، رضا پویش اهواز ، شرکت ملی حفاری ، شهرداری مشهد و هیات کشتی اردبیل و دوشه هراز آمل در حال برگزاری است.
7327/1654

نظرات بینندگان