arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

دعوا در صف‌های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام/ بانک‌های عامل ارز کم آوردند

نبود ارز مسافرتی در شعب بانک‌های عامل در فرودگاه مسافران را با چالش و مشکل روبرو کرده است. در حالی که شعب بانک‌های عامل در سطح شهرها به سختی اقدام به پرداخت رسید ارزی برای مسافران می‌کنند در شعبه فعال در فرودگاه‌ها مشکل کمبود ارز وجود دارد.براساس اعلام بانک مرکزی برای کشورهای مشترک المنافع و هم مرز ۵۰۰ یورو و برای کشورهای دیگر ۱۰۰۰ یورو ارز مسافرتی اختصاص خواهد یافت. ۵ بانک نیز عامل اختصاص این ارز شده اند که آنها نیز مشکلاتی در ارائه خدمات دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دعوا در صف‌های طولانی دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام/ بانک‌های عامل ارز کم آوردند

سفرهای خارجی در روزهای اخیر رو به افزایش است و مسافرانی که ارز مسافرتی خریداری کرده‌اند در فرودگاه‌ها مشکل دریافت ارز از بانک‌ها را دارند.

نبود ارز مسافرتی در شعب بانک‌های عامل در فرودگاه مسافران را با چالش و مشکل روبرو کرده است. در حالی که شعب بانک‌های عامل در سطح شهرها به سختی اقدام به پرداخت رسید ارزی برای مسافران می‌کنند در شعبه فعال در فرودگاه‌ها مشکل کمبود ارز وجود دارد.

طی روزهای گذشته موجی از سفرهای خارجی شکل گرفته و بسیاری از مسافران برای دریافت ارز مسافرتی به مشکل خورده‌اند. با این وجود حتی مسافرانی که رسید دریافت ارز را دارند در فرودگاه‌ها با کمبود ارز بانک‌ها و صف‌های طولانی برای دریافت ارز مواجه شدند.

براساس تصاویر منتشر شده صف‌های طولانی برای دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه امام وجود دارد و برخی از بانک‌ها از جمله بانک ملت دچار کمبود ارز شده‌اند که این اتفاق مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است. مسافرانی که در آستانه خروج از کشور هستند در حالی باید ارز مسافرتی را دریافت کنند که اختلال در ارائه این ارز در فرودگاه مسافران را دچار سردرگرمی می‌کند و آنها راه پس و پیش ندارند.

براساس اعلام بانک مرکزی برای کشورهای مشترک المنافع و هم مرز ۵۰۰ یورو و برای کشورهای دیگر ۱۰۰۰ یورو ارز مسافرتی اختصاص خواهد یافت. ۵ بانک نیز عامل اختصاص این ارز شده اند که آنها نیز مشکلاتی در ارائه خدمات دارند.

منبع : اسکان نيوز

نظرات بینندگان