arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

نتایج یک نظرسنجی: ۵۸ درصد اسراییلی ها با اشغال دوباره نوار غزه مخالفند

براساس نتایج یک نظرسنجی که پایگاه عبری زبان 'والا' یکشنبه شب منتشر کرد، ۵۸ درصد اسراییلی ها با اشغال دوباره نوار غزه مخالفند. براساس این نظرسنجی، پیش بینی می‌شود، 'فهرست ائتلاف نمایندگان عرب' در انتخابات آینده رژیم صهیونیستی ۱۲ کرسی، حزب 'خانه یهود' ۱۱، حزب 'یش عتید' ۱۶ و حزب لیکود ۳۴ کرسی را به دست خواهند آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

براساس نتایج یک نظرسنجی که پایگاه عبری زبان 'والا' یکشنبه شب منتشر کرد، ۵۸ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی (اسراییلی ها) با اشغال دوباره نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی مخالفند.

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم' براساس این نظرسنجی ۲۹ درصد از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، اشغال دوباره نوار غزه را تایید کردند.
این نظرسنجی نشان می‌دهد: ۵۵ درصد شرکت کنندگان بر این باورند در دوره اخیر، ارتش اسرائیل بر حماس پیروز شده است، در حالی که ۱۹ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی، حماس را پیروز تنش‌های اخیر می‌دانند و ۲۹ درصد دیگر شرکت کنندگان درخصوص موضوعات مطرح شده دیدگاهی ندارند.
این نظرسنجی نشان می‌دهد: محبوبیت حزب 'اردوگاه صهیونیستی' در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی کاهش یافته است، به طوری که این حزب، در انتخابات پارلمانی این رژیم نمی‌تواند بیش از ۱۰ کرسی را به دست آورد.
براساس این نظرسنجی، پیش بینی می‌شود، 'فهرست ائتلاف نمایندگان عرب' در انتخابات آینده رژیم صهیونیستی ۱۲ کرسی، حزب 'خانه یهود' ۱۱، حزب 'یش عتید' ۱۶ و حزب لیکود ۳۴ کرسی را به دست خواهند آورد.

نظرات بینندگان