arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید فیسبوک تا تراشه جدید «انویدیا»

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فیس بوک داده های کاربران خود را با بیش از  60 شرکت از جمله اپل، آمازون و سامسونگ  به اشتراک گذاشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروی جدید الکتریکی گروه خودروسازی فولکس واگن موسوم به  "VW I.D. R"  جدیدترین آزمون سرعت خود را برگزار می کند د.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت «انویدیا» تراشه ای را برای توسعه هوش مصنوعی ربات ها طراح می کند که به کاربران امکان می دهد یک راهنمای باهوش در اختیار داشته باشند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار صوتی ال جی موسوم به «WK7 ThinQ» یکی از جدیدترین محصولات هوشمند این کمپانی کره ای است که نسبت به نسخه های پیشین قابلیت هایی قابل توجه دار.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از بیت کوین در فرودگاهی در استرالیا به صورت رسمی تایید شد. بنابراین مسافران خریدها و پرداخت های خود را به واسطه ارز دیجیتال انجام خواهند داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبری خوش برای بازیکنان حرفه ای "ایکس باکس" در راه است. چرا که به نظر می رسد به زودی الکسا و گوگل دستیار و پشتیبان بازیکنان خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر تمامی حساب هایی را که تاریخ تولدشان زیر سن قانونی بود مسدود کرد. این حرکت در راستای نزدیک شدن به قوانین GDPR انجام شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان