arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

زور غایبان بزرگ جام جهانی به هم نرسید / ایتالیا و هلند به تساوی رسیدند

دوشنبه شب و در دیداری تدارکاتی، تیم‌های نامدار ایتالیا و هلند که ناباورانه از رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ بازماندند در شهر «تورین» به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت. «سیمونه زازا» در دقیقه ۶۷ برای ایتالیا گلزنی کرد، اما اخراج «کارشیتیو» مدافع ایتالیا در دقیقه ۶۹ شرایط بازی را تغییر داد. هلندی‌ها در دقیقه ۸۸ با ضربه سر «ناتان آکه» کار را به تساوی یک بر یک کشاندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایتالیا و هلند با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

به گزارش ایرنا؛ دوشنبه شب و در دیداری تدارکاتی، تیم های نامدار ایتالیا و هلند که ناباورانه از رسیدن به جام جهانی 2018 بازماندند در شهر «تورین» به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت.
«سیمونه زازا» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت در دقیقه 67 برای ایتالیا گلزنی کرد، اما اخراج «کارشیتیو» مدافع ایتالیا در دقیقه 69 شرایط بازی را تغییر داد.
هلندی ها در ادامه برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام داده و در دقیقه 88 با ضربه سر «ناتان آکه» کار را به تساوی یک بر یک کشاندند.
«روبرو مانچینی» و «رونالدو کومان» که به تازگی هدایت ایتالیا و هلند را عهده دار شده اند، با ترکیبی از نفرات جوان و باانگیزه در این دیدار حاضر شدند.
این دو مربی خوش نام به دنبال ساختن تیم های جوان و قدرتمند برای حضور در یورو 2020 هستند تا به ناکامی های فوتبال ملی این دو کشور اروپایی پایان دهند.

نظرات بینندگان