arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

سنگاپور مدال‌ یادبود نشست اون و ترامپ را رونمایی کرد +عکس

بر روی این مدال که بصورت آنلاین عرضه شده، واژه "صلح جهانی" نوشته شده و شاخه زیتون و کبوتر که نمادی از صلح است به همراه گل‌های رز و مگنولیا بر این مدال نقش بسته است؛ گل‌های مذکور از گل‌های ملی دو کشور محسوب می‌شوند. در طرف دیگر این مدال که طلای آن بیش از 1000 دلار قیمت دارد تصاویری از رهبران دو کشور و همچنین پرچم‌های دو کشور و تاریخ 12 ژوئن که زمان برگزاری نشست است، دیده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سنگاپور مدال‌ یادبود نشست اون – ترامپ را رونمایی کرد +عکس

با نزدیک شدن به زمان نشست دوازدهم ژوئن رهبران کره شمالی و آمریکا، دولت سنگاپور از مدال‌های یادبود این نشست رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بر روی این مدال که بصورت آنلاین عرضه شده، واژه "صلح جهانی" نوشته شده و شاخه زیتون و کبوتر که نمادی از صلح است به همراه گل‌های رز و مگنولیا بر این مدال نقش بسته است؛ گل‌های مذکور از گل‌های ملی دو کشور محسوب می‌شوند. در طرف دیگر این مدال که طلای آن بیش از 1000 دلار قیمت دارد تصاویری از رهبران دو کشور و همچنین پرچم‌های دو کشور و تاریخ 12 ژوئن که زمان برگزاری نشست است، دیده می‌شود.

دیدار میان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی قرار است در تاریخ مذکور و در سنگاپور که به عنوان کشور میزبان انتخاب شده برگزار شود.

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی گفته است که ترامپ به خاطر تلاش‌هایش برای پایان دادن به  بن بست مذکور در شبه جزیره کره مستحق دریافت جایزه صلح نوبل است.

نظرات بینندگان