arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

پورشه فناوری شارژ هوشمند را راه اندازی کرد / یافتن نزدیک ترین جایگاه شارژ خودروی الکترونیک

برنامه شارژ هوشمند خودروهای الکتریکی گروه خودروسازی پورشه معرفی شد. این برنامه پرداخت های خودروهای الکترونیک را تسهیل می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنامه شارژ هوشمند خودروهای الکتریکی گروه خودروسازی پورشه معرفی شد. این برنامه پرداخت های خودروهای الکترونیک را تسهیل می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، پورشه این برنامه پرداخت الکتریکی شارژ را با هدف توسعه خدماتش به مشتریان خودروهای الکترونیک راه اندازی کرد.

این برنامه در حال حاضر در هفت کشور اروپایی در دسترس است و پورشه قصد دارد به زودی برنامه مذکور را به کشورهای دیگر گسترش دهد.

با کمک این برنامه تشخیص اینکه چطور می توانید ماشین الکتریکی خود را در جاده بارگیری کنید می تواند بدون هیچ زحمتی  امکان پذیر باشد.این برنامه مشخص می کند که نزدیکترین نقطۀ شارژ کجاست و آیا برای عموم آزاد است یا باید پرداخت نقدی داشته باشید. در ضمن پورشه فرایند سوخت گیری یا به عبارتی شارژ الکتریک را تسهیل کرده است.

با استفاده از سرویس شارژ پورشه، رانندگان می توانند مکان و در دسترس بودن نقاط شارژر الکترونیک را تشخیص دهند. افزون بر این می توانند با هماهنگ کردن این نقاط و مسیرهای تردد خود به شناسایی سرویس های مناسب شارژ الکتریک دست یابند.

این سرویس هم اکنون در آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، هلند، بلژیک و فنلاند کار می کند. در بیشتر کشورها در پایان سال جاری کاربران با پرداخت هزینه ماهانه  2.50 یورو می تواننداز خدمات جدید برخوردار شوند.

 

نظرات بینندگان