arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

برخورد پلیس با قلیان‌کشی در ملاء عام

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم گفت: در صورت مشاهده استفاده از قلیان در پارک‌ها و بوستان‌ها در ملاعام با افراد برخورد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم گفت: در صورت مشاهده استفاده از قلیان در پارک‌ها و بوستان‌ها در ملاعام با افراد برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام غلام‌حیدر حیدری امروز در گفت‌وگو با فارس، استفاده از قلیان و سیگار را شروع ورود به بحث مواد مخدر  خواند و اظهار کرد: در بسیاری از موارد اعتیاد به مواد مخدر از سیگار و قلیان شروع شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از قلیان از نظر مباحث بهداشتی نیز مشکلاتی را به همراه دارد، ادامه داد: به دلیل به کارگیری اسانس‌های جدید تنباکو درصد بالای آلودگی به سرطان مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم خاطرنشان کرد: قهوه‌خانه‌های غیرمجاز پلمب می‌شوند و قهوه‌خانه‌های مجاز حق ارائه قلیان در ملاء عام را ندارند.

‌حیدری عنوان کرد: خودداری از ارائه قلیان و خدمات مربوط به آن به افراد زیر 18 سال و بانوان به متصدیان تمام قهوه‌خانه‌ها اعلام شده است.

وی گفت: قهوه‌خانه‌های مجاز ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند و باید مجوزهای لازم را در این امر دریافت کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم با اشاره به اهمیت سلامت مردم برای پلیس بیان کرد: پلیس هیچ امری را با امنیت مرم معامله نخواهد کرد چرا که مسئول امنیت مردم است.

‌حیدری خاطرنشان کرد: یک فرصت شش ماهه به قهوه‌خانه‌ها و اماکنی که قلیان ارائه می‌کنند، داده شده که نوع فعالیت خود را تغییر داده و بساط قلیان را از اماکن خود جمع‌‌آوری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: به اماکنی که در زمینه ارائه ادوات قلیان فعالیت می‌کنند نیز تذکراتی داده شده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم گفت: در صورت مشاهده استفاده از قلیان در پارک‌ها و بوستان‌ها  در ملاء عام با افراد برخورد می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
0
بعد از خوندن این متن، یه سوالی برای من پیش اومده. با توجه به اینکه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی قم خاطرنشان کرد: قهوه‌خانه‌های غیرمجاز پلمب می‌شوند و قهوه‌خانه‌های مجاز حق ارائه قلیان در ملاء عام را ندارند، اولاً ایشان بفرمایند حکم ارائه قلیان در ملاء خاص چگونه است؟ و دوم بفرمایند کلاً این ملاء خاص کجاست و قهوه خانه های مجاز به چه صورتی به ملاء خاص میتونند دسترسی داشته باشند!؟؟
وكيل قليونيها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
0
بابا جون تنباكو گياهه اسانس نداره اصلاميدوني چي ميگي؟اون آشغالها كه اسانس داره تنباكونيست كه
نستر اداموس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
پلیس جون قلیان کشها رو بگیر به اسید پاشها و چاقو کشها و قاتلها کاری نداشته باش طفلیا گناه دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
آخه از چه پليس مهربوني خوب بعد از جمع كردن قليان ها تو پاركها شير رايگان توزيع كنين براي سلامتي افراد جامعه مفيدباشه
نظرات بینندگان