arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

رونمایی از 6 قاب جدید آیفون به مناسبت جام جهانی / قاب های اختصاصی برزیل صدرنشین شدند

شرکت "Speck" به مناسبت جام جهانی از تعدادی قاب ویژه آیفون رونمایی کرده که می تواند هواداران تیم های فوتبال را خوشحال کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت "Speck" به مناسبت جام جهانی از تعدادی قاب ویژه آیفون رونمایی کرده که می تواند هواداران تیم های فوتبال را خوشحال کند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، همزمان با آغاز جام جهانی، بسیاری از افراد رو به استفاده از انواع محصولاتی می آورند که به نوعی هواداری آنان را از جام جهانی نشان دهد، برای مثال عده ای تی شرت های هواداری می پوشند و عده ای دیگر از کلاه و یا سربند تیم خود استفاده می کنند.

در این میان برخی از افراد نیز عادت دارند از قاب های موبایل برای نشان دادن هواداری خود استفاد کنند . نسخه جام جهانی این برند در 6 طرح جدید به بازار عرضه شده است. 

این 6  مورد شامل پرچم های برزیل، انگلستان، آلمان، اسپانیا، مکزیک و فرانسه است. در طراحی قاب های جدید، هر قاب  با ترکیب رنگی پرچم هر کشور مرتبط است. 

تنها مشکل برخی از کاربران این است که آبی استفاده شده در قاب پرچم فرانسه کمی کدر است. اما به نظر می رسد قاب برزیل از رنگبندی کاملا مناسبی برخوردار است،چرا که بالاترین فروش را به خود اختصاص داده اند.  

قیمت این قاب ها بسته به نوع موبایل از 40 تا 45 دلار متغیر است.

 

نظرات بینندگان