arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰

ثمره‌هاشمی: از پاسخ به سوالات احمدی‌نژاد فرار كردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: دستیار ارشد رئیس‌جمهور گفت: آمریكا و اروپا با متهم كردن جمهوری اسلامی ایران قصد دارند افكار عمومی جهان را نسبت به وقایع داخلی خود منحرف كنند.

مجتبی ثمره‌هاشمی با اشاره به طرح توطئه جدید آمریكا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ترور سفیر عربستان در آمریكا اظهار داشت: آمریكا و اروپا بعد از جنبش ضد سرمایه‌داری در این دو قاره و گسترش روز افزون آن قصد دارند با طرح این موضوع، ضمن منحرف كردن افكار عمومی جهان، برای خود فرصتی در جهت چاره‌اندیشی در مقابله با جنبش ضد سرمایه‌داری ایجاد كنند.

وی تصریح كرد: آمریكا و اروپا خود به پوچ بودن این طرح واقفند و بسیاری از سیاستمداران و صاحب نظران و اندیشمندان بر پوچ، سطحی، واهی و دروغین بودن آن اذعان دارند.

ثمره‌هاشمی ادامه داد: آنها همچنین از پاسخ به سوالات محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور كشورمان در صحن علنی سازمان ملل فرار كرده و در آخر بتوانند با برهم زدند روابط دو كشور مهم ایران و عربستان در منطقه دخالت بیشتری داشته و نبض بیداری اسلامی را در دست بگیرند.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال توطئه اخیر استكبار را قاطع توصیف كرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران این قضیه را به شدت تكذیب كرد اما باید این موضوع را دنباله سرباز زدن و فرار از پاسخ به سوالات رئیس‌جمهور در سازمان ملل دانست و خاطر نشان كرد: دولت مردان آمریكایی از طرح این سوالات به شدت عصبانی شده‌اند؛ مگر ما چه موضوعی را مطرح كرده‌ایم؟ می‌گوئیم چرا كشورها را اشغال كرده‌اید؟ چرا هزینه نظامی‌گری را افزایش می دهید كه به مردم كشورتان فشار وارد شود؟ بالاخره قضیه یازدهم سپتامبر چه شد؟

وی اضافه كرد: سوالات دیگر كه توطئه اخیر نشان می‌دهد دولت‌مردان آمریكا به شدت از آن ناراحت شده‌اند و قصد دارند افكار عمومی جهان را منحرف كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
0
آحسنت چقدر هم اين موضوعات به هم ربط داشت
((((آنها همچنین از پاسخ به سوالات محمود احمدی‌نژاد
رئیس‌جمهور كشورمان در صحن علنی سازمان ملل فرار كرده و در آخر بتوانند با برهم زدند روابط دو كشور مهم ایران و عربستان در منطقه دخالت بیشتری داشته و نبض بیداری اسلامی را در دست بگیرند. ))))

واقعا اين جمله را هزار بار هم كه بخوني از توش هيچ معنايي در نمياد
نظرات بینندگان