arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰

دستگیری 60 نفر از اراذل و اوباش معروف پایتخت

سردار محمد حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش در اولین ساعات صبح امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: سردار ساجدی نیا از دستگیری ۶۰ نفر از اراذل و اوباش معروف تهران توسط پلیس خبر داد.

سردار محمد حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش در اولین ساعات صبح امروز خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و درخواست‌های شهروندان این طرح اجرا و طی آن 60 نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش معروف بازداشت شدند.

ساجدی‌نیا تصریح کرد: هماهنگی با مرجع قضایی انجام شده و پلیس قاطعانه در 27 جرم تعریف شده طرح امنیت محله محور را اجرا می‌کند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخورد با فروشندگان و حاملان سلاح سرد گفت: طرح برخورد با این افراد نیز در دستور کار پلیس تهران بزرگ است و همزمان با دیگر طرح‌های امنیت محله محور از صبح امروز آغاز شده است.

سردار ساجدی نیا از شهروندان خواست در صورت مشاهده نقاط آلوده به فروش و توزیع مواد مخدر و معتادان خطرناک مراتب را با پلیس 110 در میان گذاشته تا پلیس بتواند به درخواست مردم طبق برنامه‌های انجام شده رسیدگی کند.

ساجدی‌نیا گفت: پلیس تهران بزرگ آمادگی دارد تا در خصوص جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر مانند گذشته اقدام کند و امیدواریم سایر ارگانهای مرتبط نیز در این راه به وظایف خود عمل کنند.

رئیس پلیس پایتخت در پایان از اجرای مقتدرانه طرح‌های مذکور به صورت روزانه در سرکلانتری‌های پلیس پایتخت خبر داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
0
تمو م هم نميشه!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
1
این اراذل و اوباش چقدر تعدادشان زیاده هر ماه پلیس یک مانور برگزار می کنه و دستگیر می کنه و اعلام می کنه دیگه همه ارازل و گرفتیم بعد ماه بعد دوباره از نو همین ماجراست. نکنه هی می گیرن و ول می کنن و مانور می دن؟؟؟
نظرات بینندگان