arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۷

جام جهانی آمار بازدید از مترجم گوگل را افزایش داد / رشد 30 درصدی تقاضا برای ترجمه به زبان روسی

جام جهانی،باعث شده امار بازدید و استفاده از مترجم گوگل افزایش پیدا کند. در این میان نرخ علاقه به زبان روسی نیز 30 درصد رشد ثبت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جام جهانی،باعث شده امار بازدید و استفاده از مترجم گوگل افزایش پیدا کند. در این میان نرخ علاقه به زبان روسی نیز 30 درصد رشد ثبت کرده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، بسیاری از افراد عادت دارند برای راه انداختن امور روزمره از مترجم گوگل استفاده کنند. اما به نظر می رسد آغاز جام جهانی در چگونگی استفاده از مترجم گوگل بی تاثیر نبوده است.

بر اساس آمارهای جدید، نرخ استفاده از زبان روسی تا 30 درصد رشد داشته و در این میان محبوب ترین کلماتی که معادل روسی آن ها جستجو شده  را می توان "جام جهانی" و " ورزشگاه" دانست.
به گفته گوگل، طرفداران فوتبال به شدت  در تلاش هستند برای ارتباط با افراد محلی روسیه از مترجم گوگل کمک بگیرند.

جالب است بدانید اغلب کاربران از نسخه موبایلی مترجم گوگل استفاده کرده اند.اما نرخ جستجو ها هم در نوع خود جالب است. واژه  "جام جهانی" (با افزایش 200 درصدی ) و  "استادیوم" ( با افزایش 135 درصدی) رکورد دار شده اند. 

اما شاید خالی از لطف نباشد که بدانید اهالی کدام کشور بیشتر از مترجم گوگل کمک گرفته اند. بسیاری از ترجمه ها به زبان اسپانیایی بوده و تعداد آنها 2 برابر دیگر زبان ها است. در مرحله بعدی زبان عربی قرار دارد که سهمی 40 درصدی را در اختیار دارد. 

در ترجمه گوگل  103 زبان زنده دنیا موجود است که مسافرین می توانند برای برقراری ارتباط آسان تر استفاده کنند.

در اوایل ماه جاری گوگل یک بروز رسانی انجام داد که کاربران را قادر می سازد ترجمه ها را بدون اتصال به اینترنت انجام دهند.

نظرات بینندگان