arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

 تماس اضطراری با رئیس جمهور امریکا قلابی از آب درامد / وقتی ترامپ اسرار کاخ سفید را به یک بازیگر کمدی فاش می کند

یک بازیگر کمدی موفق شد دونالد ترامپ را روی آسمان و در حال پرواز با هواپیما برای دقایقی مورد تمسخر قرار داده و فریب دهد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک بازیگر کمدی موفق شد دونالد ترامپ را روی آسمان و در حال پرواز با هواپیما برای دقایقی مورد تمسخر قرار داده و فریب دهد .

به گزارش سرویس ای تی انتخاب به نقل از گیزمودو، تماس های اضطراری با رئیس جمهور در شرایط پرواز از اهمیت بسزایی برخوردار است. به ویژه اگر موضوع بر سر امنیت ملی باشد.

بر همین اساس است که برای رئیس جمهور و مقامات مهم دولتی ایالات متحده شرایط و تمهیداتی اندیشیده شده که حتی روی آآسمان نیز اسخگو باشند.

با این وجود این بسیار عجیب و غریب است که یک بازیگر کمدی رئیس جمهور ایالات متحده را فریب دهد.جان ملندز با نام هنری «استاترینگ»، کمدین آمریکایی موفق شد این کار را انجام دهد. وی طی تماس اضطراری بامقامات کاخ سفید خود را یکی از سناتورهای با نفوذ سنا معرفی کرد و سپس وانمود کرد که دستیارش تلفن را به سناتور می‌دهد.

ملندز مکالمه خود با رئیس جمهوری را ضبط کرده و روی پادکستی در شبکه های اجتماعی  خود گذاشته است..جالب است بدانید که  در این نوار ضبط شده، دونالد ترامپ به مخاطب خود بابت تبرئه شدن در یک پرونده فساد مربوط به سال ۲۰۱۷ تبریک می‌گوید.

 

بنابراین این گفتگو هم طنز آمیز است هم مایه آبروریزی. سناتور باب منندز از حزب دموکرات، عضو فعال کارزاری برای اصلاح سیاست مهاجرتی است. او سال گذشته متهم شده بود که از یک چشم پزشک در فلوریدا رشوه دریافت کرده تا به نفع او در جایی اعمال نفوذ کند.

اما ماجرای این رسوایی و گفتگوی قلابی به همین جا ختم نمی شود و در بخش دیگری از نوار ضبط شده، شنیده می‌شود که  2 طرف درباره پست خالی ریاست دیوان عالی آمریکا پس از اعلام استعفای آنتونی کندی در ماه آینده گفتگو می‌کنند. ترامپ در این نوار می‌گوید که قصد دارد طی ۱۰ تا ۱۴ روز آینده رئیس جدید دیوان عالی را معرفی کند.

جالب ترین بخش ماجرا این است که ماجرای جعلی بودن گفتگو بلافاصله افشا نمی شود، بلکه ، مسئولان کاخ سفید ساعاتی بعد، برای پی‌گیری این مکالمه با دفتر آقای منندز تماس می‌گیرند اما با اعلام بی خبری اعضای دفتر وی، تقلبی بودن این مکالمه آشکار می‌شود.

باید دید واکنش ترامپ،سناتور مذکور و البته مقامات کاخ سفید به این ماجرا چه خواهد بود.

رویا پاک سرشت

نظرات بینندگان