arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

سیاست های فروش آمازون متحول شدند / جف بیزوس احتکار گرها را مجازات می کند

بر اساس سیاست های ذخیره سازی جدید آمازون ، این شرکت فروشندگانی را که محصولات را برای مدت طولانی ذخیره کنند،مجازات خواهد کرد . 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس سیاست های ذخیره سازی جدید آمازون ، این شرکت فروشندگانی را که محصولات را برای مدت طولانی ذخیره کنند،مجازات خواهد کرد . 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت آمازون دیگر اجازه نخواهد داد که عده ای با احتکار کردن کالاها در انبارهای خود قیمت ها را متزلزل کنند. 
درواقع از روز اول ژوئیه، آمازون فضای ذخیره سازی را برای فروشندگان محدود می کند. این فرایند  موجودی آنها را در انبارهای آمازون برای مدت طولانی نگه نمی دارد.
این محدودیت ها بر اساس یک سیستم اندازه گیری جدیدی به نام "Inventory Performance Index" اجرایی می شود. 

هدف اصلی طرح مذکور این است که فروشندگان را مجبور به مدیریت موجودی خود و حذف محصولاتی که فروش نداشته اند کند.

شرکت آمازون ظرف 10 سال گذشته حجم  انبوهی از کالاها را به ارزش میلیاردها دلار فروخته است تا بتواند حجم زیادی از موجودی را که این شرکت برای فروشندگان شخص ثالث ذخیره می کند، پوشش دهد. در حال حاضر، این برنامه جدید فروشندگان را به استفاده از فضای کارآمد ترمجبور  می کند و کسانی را که از قوانین تبعیت نمی کنند، مجازات می کند.

این بخشی از تلاش آمازون برای کاهش مشکل انباشت  و انبساط در حال افزایش است.

آمازون در تلاش برای کاهش اختلاف حساب ها است. IPI اندازه گیری می کند که چگونه هر یک از بازرگانان موجودی خود را مدیریت می کنند، افزون بر این محصولاتی را که فروش نداشته را بررسی و در صورت لزوم اصلاح می کند.

سیستم جدید بخشی از آمادگی جامع آمازون برای افزودن نرم افزارهای هوشمند و اتوماسیون بیشتر برار همگام سازی با بازار رو به رشد است.

آمازون در بیانیه ای در این خصوص نوشت: "با ادامه رشد بازار آمازون و با هدف حمایت بیشتر از فروشندگانی که تمایل دارند با ما همکاری کنند، برخی تغییرات را در سیتم فروش خود اعمال کردیم . 

 

 

نظرات بینندگان