arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰

کشف محل اختفای قذافی

فرمانده گروه تجسس انقلابيون در جنوب ليبي اعلام كرد كه انقلابيون محل اختفاي معمر قذافي را پيدا كرده و به زودي وي را دستگير‌ خواهند كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده گروه تجسس انقلابيون در جنوب ليبي اعلام كرد كه انقلابيون محل اختفاي معمر قذافي را پيدا كرده و به زودي وي را دستگير‌ خواهند كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سالم مفتاح الرفادي، فرمانده گروه تجسس انقلابيون در جنوب ليبي در پيامي به روزنامه فرامنطقه‌اي الشرق الاوسط اعلام كرد كه افراد تحت فرماندهي وي توانسته‌اند كه محل اختفاي معمر قذافي، ديكتاتور فراري ليبي را در يك منطقه صحرايي نزديك به شهر سرت در مناطق جنوبي ليبي پيدا كنند و به زودي وي را دستگير خواهند كرد.

وي اعلام كرد كه زمان بازداشت قذافي بسيار نزديك است و چند روز آينده صورت خواهد گرفت.

الرفادي تصريح كرد كه مادامي كه قذافي آزاد باشد، ليبي امنيت نخواهد يافت، چراكه افراد قذافي همچنان به عمليات خرابكارانه خود در كشور ادامه خواهند داد.

وي كه مسئوليت تامين امنيت در منطقه بوهادي، محل تولد قذافي را نيز به عهده دارد، عنوان داشت كه انقلابيون توانسته‌اند تا منطقه سرت و مناطق اطراف آن را تحت تسلط خود درآورند و كمتر از يك هفته ديگر قذافي دستگير خواهد شد.

پيشتر برخي از مقامات شوراي انتقالي ليبي اعلام كرده بودند كه قذافي در يك منطقه صحرايي در جنوب يا جنوب غربي ليبي مخفي شده است و به احتمال زياد در نزديكي شهر "غدامس" در مرز الجزاير است.

اين در حالي است كه علي سليمان، يكي از انقلابيون ليبي اعلام كرد كه هيچ دليلي در دست نيست كه نشان دهد، قذافي در شهر غدامس يا مناطق اطراف آن است و انقلابيون جست‌وجوهاي زيادي را در اين منطقه انجام داده‌اند و منطقه از وجود قذافي و افراد وابسته به او كاملا خالي است.

وي تصريح كرد كه قذافي ترسو است و هيچ‌ وقت به مناطق باز صحرايي پناه نمي‌برد و به احتمال زياد در نزديكي بني‌وليد مخفي شده است.

از سوي ديگر، هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا در راستاي بررسي اوضاع ليبي وارد مالت شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
6
بايد بروند توي سوراخها و چاهها را بگردند ، جائي كه رفيقش صدام را بيرون آوردند .
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
چه خییاله خامی! واقعا فکر میکنید صدام رو اعدام کردن یا بن لادن رو کشدن ! ع ج ب !!! باور کنید الان هر دو اینها در صحت و سلامت هستند و دارن خوش میگذرونن. جاهایی توی دنیا هست که بصورت جزیره و در بهترین نقاط دنیاست و هیچ رادار و هواپیمایی بخاطر منطقه پرواز ممنوع ازش رد نمیشه و همه اینها الان اونجان .حالا ببنید که قذافی رو هیچ وقت پیدا نمی کنند.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
1
باید اورا نکشند و جوابگوی این همه خونهای به ناحق ریخته و این همه خسارات باشند ( هم او و هم همدستانش )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
کاش محل اختفای 3000 میلیارد هم پیدا شه !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
ازسایپا چه خبر؟؟
نظرات بینندگان