arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۷

عکس/ شیعیان پرتغال طرفدار کدام تیم بودند؟

باریق رضا از طرف انجمن اهل بیت(ع) پرتغال با پرچم تیم مورد علاقه اش در جشنواره کودکان لیسبون شرکت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از پیروان اهل بیت(ع) در گوشه و کنار جهان، در جام جهانی فوتبال از تیم ملی ایران طرفداری کردند.

ابنا نوشت: بازی های جام جهانی فوتبال، فرصتی است تا مردم جهان علاقمندی های خود را ابراز کنند و روزهای شادی را پشت سر بگذارند.

شهروندان کشورهای مختلف با پوشیدن پیراهن تیم های فوتبال و در دست گرفتن پرچم های ملی خود، به تماشای مسابقات پرداخته یا در جشنواره های گوناگونی که به این بهانه برپا شده است شرکت می کنند.

"جشنواره ورزشی کودکان لیسبون" یکی از این همایش های تفریحی و ورزشی بود که در پایتخت پرتغال برگزار شد و بچه ها با پرچم تیم مورد علاقه خود در آن شرکت کردند.

اما پدیده جالب این جشنواره، کودک شیعه پرتغالی بود که با پیراهن کشورش اما پرچم جمهوری اسلامی ایران در جشنواره شرکت کرد.

عکس/ شیعیان پرتغال طرفدار کدام تیم بودند؟

Bariq Raza participated on the behalf of Ahlulbayt Association Portugal in "Children Festival Lisbon" with his favourite team flag. He is supporting Islamic Republic of Iran

پیامی که برای عکس بالا در فضای مجازی نوشته شد آن را اینطور توضیح داده است: «باریق رضا از طرف انجمن اهل بیت(ع) پرتغال با پرچم تیم مورد علاقه اش در جشنواره کودکان لیسبون شرکت کرد. او طرفدار جمهوری اسلامی ایران است».

پیش از این نیز تصاویر و کلیپ هایی از طرفداری شیعیان لبنان و مسلمانان فلسطین از تیم ایران در جام جهانی در شبکه های اجتماعی منتشر و دست به دست می شد.

پیروان اهل‌بیت(ع) در هر کشور و سرزمینی که هستند، به ایران علاقه ای وافر دارند و خود را پیوسته و وابسته این عُشّ آل محمد(ص) می‌دانند.

تیم ملی فوتبال ایران با یک برد، یک تساوی (در برابر تیم ملی پرتغال)، یک باخت و کسب چهار امتیاز به کار خود در جام جهانی 2018 روسیه پایان داد.

نظرات بینندگان