arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

رانندگان اوبر با شدت بیشتری رصد می شوند / بررسی لحظه ای سوء پیشینه رانندگان

شرکت اوبر در راستای تحقق رضایت شهروندانی که از خدمات این شرکت استفاده می کنند یک ویژگی اضافی را به خدمات خود افزوده است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اوبر در راستای تحقق رضایت شهروندانی که از خدمات این شرکت استفاده می کنند یک ویژگی اضافی را به خدمات خود افزوده است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدتی است که دارا خسروشاهی بری جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران در تلاش است تا هر ایده ای را که مثبت و کاربردی است مورد اجرا قرار دهد.

درواقع خسروشاهی در این روزها از هیچ راهکار مثبتی فروگذار نکرده است. از سفر به لندن و پاریس تا وعده برای برای تحقق قوانین مورد نظر تحادیه اروپا .

اکنون یکی از جدیدترین قوانینی که در شرکت اوبر برای افزایش امنیت کاربران مورد توجه قرار گرفته است، موضوع بررسی  سوء پیشینه رانندگان است. این طرح ابتدا در ایالت متحده آمریکا شروع شده است .

اما این سیستم چگونه کار می کند؟شرکت اوبر طرحی را اجرا کرده که اگر راننده ای خلافی مرتکب ود به سرعت  مطلع می شود.

در حال حاضر این شرکت با  عقد قراردادی با یک کمپانی حفاظتی اطلاعات رانندگان،در هر لحظه وضعیت رفتاری رانندگان را بررسی می کند. بر این اساس، زمانی که اطلاعات رفتاری منفی راننده ای تایید  و سوء پیشینه وی در سیستم اوبر ثبت  شود اتخاذ شغل جدید برای وی کمی دشوار خواهد بود.

اگر راننده ای خلافی کرده باشد ، دیگر آینده او در شرکت بر عهده مسئولان کمپانی می باشد.در ضمن اگر راننده ای از کار در Uber منع گردیده باشد ، اگر تغییری در شرایط او بوجود آمده باشد امکان دارد دوباره به استخدام این شرکت در بیاید.

یکی از مسئولان ارشد شرکت اوبر در این زمینه می گوید: " ما به دنبال راهی برای بررسی سوء پیشینه رانندگان خود  هستیم و قصد داریم این روش به شکلی پیش رود که  بتوانیم رانندگان را در لحظه کنترل کنیم."

شاید برایتان جالب باشد بدانید پس از اجرا شدن این برنامه حدود ۲۵ راننده به حالت تعلیق در آمده اند.امنیت مسافرین و اعتبار شرکت جزو مسائل مهم و اساسی برای کمپانی اوبر است و شاید یکی از دلایلی که اخیرا اوبر در این حوزه حساس شده این باشد که مدتی پیش اوبر مجوز خود را در لندن از دست داد، گرچه اکنون این مجوز را مجددا به دست آورده است. 

 

نظرات بینندگان