arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

مقاله جدید واشنگتن پست آتش خشم رئیس جمهور آمریکا را شعله ور کرد / توییت های مسلسل وار دونالد ترامپ علیه جف بیزوس

دونالد ترامپ یک بار دیگر نسبت به آمازون و واشنگتن پست؛ دو مجموعه تحت سرپرستی جف بیزوس حمله کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ یک بار دیگر نسبت به آمازون و واشنگتن پست؛ دو مجموعه تحت سرپرستی جف بیزوس حمله کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، دونالد ترامپ پس از انتشار گزارشی ناامید کننده در خصوص مذاکرات ایالات متحده و کره شمالی باز دیگر شمشیرش را برای مجموعه های آمازون و واشنگتن پست از رو بست. 
 اکنون پس از توییت های خشونت بار ترامپ علیه این مجوعه ها، سهام آمازون تقریبا 2 درصد کاهش یافت.

مدت هاست که ترامپ  به سبب موضوع مالیات های شرکت آمازون و نحوه مالیات دهی این شرکت به دولت مواضعی بسیار تند اتحاذ کرده است. وی در ماه ژانویه اعلام کرد که تسلط این کمپانی در بازار به فروشندگان آمریکایی آسیب زده است.

ترامپ از روز گذشته تعدادی توییت برعلیه غول خرده فروش الکترونیکی آمازون و واشنگتن پست،ارسال کرده است. برای مثال دونالد ترامپ در تعدادی از توییت های صبح روز دوشنبه خود، ادعا کرد که روزنامه واشنگتن پستتوسط عده ای "دیوانه" در برابر وی موضع گرفته است.

جالب است بدانید آمازون در حال حاضر مالیات فروش را در هر ایالت بر مبنای محصولاتی که به طور مستقیم به فروش می رساند جمع آوری می کند که تقریبا نیمی از کل واحدهای فروخته شده در سایت را به خود اختصاص می دهد.

بر همین اساس نیز ترامپ  بارها و بارها این شرکت را به خاطر آنچه که مدعی است، "از ساختار قیمت گذاری ناعادلانه با سرویس پستی حمایت می کند" ، مورد اعتراض قرار داده است. 

اما شاید ریشه تمام اعتراضات و ابراز نگرانی های جدید ترامپ را بتوان موضوع مقاله واشنگتن پست دانست که مذاکرات کابینه ترامپ با کره شمالی را زیر سوال برده و بی نتیجه قلمداد کرده است. 

نظرات بینندگان