arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

بازداشت ۶ زن دزفولی به خاطر کشف حجاب در مناطق تفریحی

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: ۶ نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند. ستاد امربه معروف و نهی از منکر دزفول روز دوشنبه نیز از دستگیری پنج دختر که اقدام به هنجارشکنی در سطح شهر دزفول کرده بودند، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران نوشت: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: ۶ نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند.

حسن دزفولی افزود: در روز‌های گذشته چند نفر در مناطق تفریحی شهرستان دزفول با وضعیتی به دور از شئون اسلامی اقدام به هنجارشکنی و کشف حجاب کرده و تصاویر و فیلم‌های خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بودند که موجب سوء استفاده شبکه‌های معاند نظام شد.

وی افزود: در این خصوص چهار نفر از عوامل کشف حجاب چند شب پیش شناسایی و دستگیر شده و با پیگیری و اشراف اطلاعاتی بامداد سه‌شنبه نیز ۲ نفر دیگر در اقدام مشترک بسیج و پلیس امنیت اخلاقی شناسایی و دستگیر شدند. ستاد امربه معروف و نهی از منکر دزفول روز دوشنبه نیز از دستگیری پنج دختر که اقدام به هنجارشکنی در سطح شهر دزفول کرده بودند، خبر داد.

نظرات بینندگان