arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰

ادعای دوباره فرشاد پیوس: سه بازیکن پرسپولیس کارشکنی می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا نوشت:

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که در سه خط حمله، دفاع و هافبک پرسپولیس، سه بازیکن هستند که کارشکنی می‌کنند. فرشاد پیوس در مورد وضعیت پرسپولیس، گفت:« هیچ موقع پرسپولیس را آنقدر ضعیف و علیل ندیده‌ بودم. پرسپولیس آن تیمی که مردم و هواداران می‌خواهند نیست و روزهای بدی را سپری می‌کند. در بازی مقابل نفت هم پرسپولیس برنامه خاصی نداشت. خط میانی پرسپولیس توانایی رساندن توپ به خط حمله را ندارد. به همین دلیل بازیکنان خط حمله نمی‌توانند موقعیت خلق کند. بازیکنان پرسپولیس می‌توانند بهتر از این بازی کنند.»

پیوس با بیان این که بعضی از بازیکنان پرسپولیس کم کاری می‌کنند ، ادامه داد:« فکر می‌کنم بعضی از بازیکنان کم فروشی می‌کنند و می‌خواهند استیلی را خراب کنند و فرد دیگری به پرسپولیس بیاید. پرسپولیس بازیکن و مهره‌های خوبی دارد، اما فوتبال زیبای خودش را بازی نمی‌کند . سه بازیکن هستند که باید از این تیم بروند تا پرسپولیس جان تازه‌ای بگیرد. باشگاه باید با آن‌ها برخورد کند، چرا که ضرر این موضوع را استیلی می‌بیند، بازیکنان پرسپولیس از خیلی بازیکنان لیگ یک سر و گردن بالاتر هستند، اما بعضی از آن‌ها در زمین فوتبال بازی نمی کنند، چون می‌خواهند حمید استیلی را کنار بگذارند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد تاثیر هیات مدیره بر وضعیت باشگاه، گفت:« هیات مدیره پرسپولیس تازه تشکیل شده است و شاید افرادی که فوتبالی نیستند وقت کمتری می گذارند، پروین و پنجعلی می‌توانند تاثیرگذار باشند. هیات مدیره و مدیر عامل نمی‌توانند کاری انجام دهند ، چرا که خود بازیکنان دوست ندارند توپ را وارد دروازه‌ کنند و استیلی در این موضوع مقصر نیست. رویانیان باید از نظر روحی ـ روانی روی بازیکنان کار کند و در تمرین‌های این تیم حاضر شود. او باید به تمرینات برود و درد و دل بازیکنان را گوش کند. او باید وقتش را وقف پرسپولیس کند. تنها کسی که می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد رویانیان است. اگر این کار را نکند، هواداران تعارف ندارند و اگر خوب کار نکند او را هم کنار می‌گذارند.»


پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به استیلی گفت:« استیلی خودش تیم را بسته و خودش هم باید جوابگو باشد. استیلی آن درایت لازم را دارد که تا تیم نتیجه‌ بگیرد. اگر تعارف نداشته باشد و بعضی بازیکنان را کنار بگذارد، می‌تواند موفق شود. باید به استیلی دو بازی دیگر وقت داد تا بتواند نتیجه‌ قابل قبول را کسب کند.
اگر قرار باشد مربی دیگری هم بیاید، مدتی طول می کشد که با تیم هماهنگ شود، اگر مربی خارجی بخواهد به این تیم بیاید نزدیک به 6 هفته طول می کشد تا بتواند خودش را با شرایط سازگار کند و زمانی که نتیجه‌ نگیرد هم این بهانه را می آورد که خودش تیم را نبسته است.»


وی در مورد بازیکنانی که معتقد است کارشکنی می‌کنند، گفت:« سه بازیکن در خط ، هافبک ، حمله و دفاع پرسپولیس هستند که کارشکنی می‌کنند .»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
0
مثل همیشه،کلی گویی،راحت،ساده،به همین خوشمزه گی.
3بازیکن در تمام خطوط اگر میشدکسی رامحکوم کردودر مقابل اعتراض دیگران که اقابا من بودیدبگیم نه باتونه با اون یکی بودم خط دروازه را هم می فرمودند.
فقط یک سوال: چراگاهی ابروی دیگران لنگ حمام مامیشود ؟!؟!؟!
جواب های خود را پیامک کنید.به کجا؟بعدا میگم.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
0
آقاي پيوس عزيز شما هم مثل بقيه از دست هاي پشت پرده حرف نزنيد
اگه واقعاً حرفتان راست هست اسم ببريد تا آن سه نفر جوابگو باشند در غير اين صورت تهمت زدن كار ناپسندي است
نظرات بینندگان