arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

مردم خوزستان به استقبال دمای بالای ۴۹ درجه می‌روند

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان گفت: انتظار می‌رود از امروز تا اواسط هفته آینده شاهد وقوع دما‌های ۴۹درجه و بالاتر در استان باشیم. آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در نیمه غربی استان در بعضی ساعات همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان گفت: انتظار می‌رود از امروز تا اواسط هفته آینده شاهد وقوع دماهای ۴۹درجه و بالاتر در استان باشیم.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با تسنیم، در زمینه آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: انتظار می‌رود از امروز تا اواسط هفته آینده شاهد وقوع دماهای 49درجه و بالاتر در استان باشیم.

وی بیان کرد: آسمان خوزستان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در نیمه غربی استان در بعضی ساعات همراه با وزش باد قابل ملاحظه و غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 26 درجه سانتی‌گراد و شوش با 47 درجه به‌‌ ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین 33 و 46 درجه سانتی‌گراد بوده است.

نظرات بینندگان