arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷

مایکروسافت از مدیران زن حمایت خواهد کرد / تخصیص 4 میلیون دلار به استارتاپ های حوزه فناوری

مایکروسافت قصد دارد از استارتاپ هایی که زنان مدیریتشان را بر عهده دارند حمایت کند این حمایت احتمالا تا مرز 4 میلیون دلار خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مایکروسافت قصد دارد از استارتاپ هایی که زنان مدیریتشان را بر عهده دارند حمایت کند این حمایت احتمالا تا مرز 4 میلیون دلار خواهد رفت.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت مایکروسافت قصد دارد از 2 استارتاپ تازه وارد در حوزه فناوری حمایت کند.

مدیران این غول نرم افزاری می گویند در تلاشند روی استعدادهای جوان سرمایه گذاری کنند. در حال حاضر صندوق سرمایه گذاری 2 ساله مایکروسافت، M12، رقابت برای تکنولوژی های متمرکز بر کسب و کار را هدایت می کند. این صندوق فعلا از 2 شرکت   با مبلغ 2 میلیون دلار حمایت می کند.  اما شرط اصلی برای این حمایت یک موضوع مهم است. آن هم این که این شرکت ها باید تحت رهبری زنان باشند.

پگی جانسون، مدیر بخش توسعه مایکروسافت، در مصاحبه ای گفت: "این شرکت ها ممکن است حتی در مسیر اهداف ما نباشند اما برای ما مهم خواهند بود." 

مایکروسافت گفت که دلیل خوبی برای تمرکز ما بر رشد زنان وجود دارد. براساس اطلاعات Pitchbook ، شرکت هایی که توسط زنان تأسیس شده اند تنها 2.2 درصد از کل سرمایه گذاری  در ایالات متحده را در سال گذشته به ثبت رسانده اند. با این حال، این تحقیق به طور مداوم نشان می دهد که شرکت های تحت رهبری زنان، درآمدزایی بهتری دارند. 

به رغم تلاش های متنوع مایکروسافت، تنها  7.5 درصد از شرکت های  M12 توسط زنان تأسیس می شوند. مایکروسافت از روز چهارشنبه تا 30 سپتامبر درخواست های استارتاپ  ها  را برای رقابت کنندگان از سراسر آمریکای شمالی و اروپا  دریافت خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان