arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

تذکر محسن هاشمی به پورسیدآقایی/ شهرداری تهران پیشگام جوانگرایی شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان و جوانگرایی تشکر کرد و گفت: همانطور که آقای افشانی اظهار کرد ، امیدواریم شهرداری تهران در اجرای این قانون پیشگام باشد و میانگین سن مدیران شهرداری در روندی شایسته سالارانه به صورتی محسوس کاهش یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت : باید در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان پیشگام باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محسن هاشمی در ابتدای هفتادو نهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه جلسه امروز آخرین جلسه علنی شورای شهر تهران، پیش از دو هفته تعطیلات تابستانی است ، گفت: در جلسه بعدی بمناسبت پایان سال نخست شورای شهر تهران، گزارش جامعی ارائه خواهد شد اما پیش از آن دکر چند نکته ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سانحه رانندگی روز گذشته در بزرگراه بابایی اظهار داشت: ابتدا از طرف اعضای شورای شهر تهران، سانحه تصادف در بزرگراه بابایی را که به فوت 5 تن از پاکبانان زحمتکش شهر تهران منجر شد ، تسلیت می گوییم و برای خانواده های این عزیزان صبر آرزو داریم و امیدواریم با پایبندی شهروندان به مقررات و قوانین و برخورد قاطع مسئولان با متخلفان، دیگر اینگونه شاهد داغدار شدن خانواده های عزیزان زحمت کش پاکبان نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین از مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان و جوانگرایی تشکر کرد و ادامه داد: همانطور که آقای افشانی اظهار کرد ، امیدواریم شهرداری تهران در اجرای این قانون پیشگام باشد و میانگین سن مدیران شهرداری در روندی شایسته سالارانه به صورتی محسوس کاهش یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته هیچ تذکری نداده است ، گفت: از این فرصت استفاده می کنم و لازم می دانم به آقای پورسیداقایی بابت پاسخ توام با تمسخر و توهین به عضو شورای اسلامی شهر تهران تذکر بدهم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اگرچه دیروز ایشان به شورا آمد و عذرخواهی کرد اما باید این موضوع بصورت ویژه رسیدگی شود تا این رفتار توسط دیگران تکرار نشود.

محسن هاشمی همچنین از محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا بابت متانت و صبری که در این موضوع داشت ، تشکر کرد.

نظرات بینندگان