arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

مهاجری: در شرایط کنونی اقتصادی باید افراد تازه نفس بیایند

فعال سیاسی اصولگرا معتقد است در شرایط کنونی که کشور تکان های جدی را به لحاظ اقتصادی تجربه می کند، برای مواجهه با مشکلات باید افراد جدی تازه نفس سر کار بیایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجری: در شرایط کنونی اقتصادی باید افراد تازه نفس بیایند«محمد مهاجری» فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: اصطلاح «تازه نفس» به معنای «بی تجربه» نیست، یعنی این افراد مدتی را استراحت کرده و فضا را از بیرون رصد کرده باشند و تحلیل های درست و جدی از اتفاقات داشته باشند. 
وی تاکید کرد: «برخی اعضای تیم اقتصادی 'روحانی' اعضای زمان صلح هستند نه جنگ.»
مهاجری در پاسخ به سوالی درباره برخی اقدام مخالفان دولت از جمله آتش زدن برجام و پرچم آمریکا که نمایندگان منتسب به جبهه پایداری انجام دادند، گفت: من مخالفتی با کارهای نمادین ندارم و آنرا در راستای آزادی سیاسی می دانم اینکه در فضای سیاسی جامعه این حرکت چقدر پذیرفته شود، باید مورد بررسی قرار گیرد. ولی جبهه پایداری در عرصه سیاسی کشور محلی از اعراب و پشتوانه سیاسی ندارد. ضمن آن که برخی از این تندروها اصلا عضو جبهه پایداری نیستند و جبهه پایداری به نسبت آنها خیلی متعادل تر هستند. 
سردبیر خبر آنلاین درباره بحث «وحدت نمادین جریان های سیاسی»، گفت: متاسفانه در جامعه سیاسی ایران هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب یک بخش افراطی و تندرو دارند که عصبانی و بی اخلاق هستند و قواعد سیاسی را رعایت نمی کنند و معمولا دوست دارند با پروپاگاندا کارشان را پیش ببرند که متاسفانه این جریان غلبه ای بر فضای سیاسی دارد. تا وقتی هردو جریان، عناصر عصبانی خود را کنترل و محدود نکنند به نظرم توفیقی در وحدت سیاسی رخ نخواهد داد. بر فرض شما 5 نفر را از «حصر» آزاد کنید چون نمی توانید این افراد را کنترل کنید در عمل آن چیزی که موجب وحدت می شود به موضوع اختلاف بدل خواهد شد.

نظرات بینندگان