arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

کی‌روش تلویحا با تیم ملی خداحافظی کرد +تکذیب

کی‌روش با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود، تلویحا با تیم ملی ایران خداحافظی کرد. او در این پست فیسبوکی از تیم ملی تشکر و قدردانی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شوک به فوتبال ایران / کی‌روش تلویحا با تیم ملی خداحافظی کرد

کی‌روش با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود، تلویحا با تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

به گزارش «انتخاب»، او در این پست فیسبوکی با اشاره به 7 و نیم سال حضورش در تیم ملی ایران از دوران حضورش در تیم های ملی ایران و پرتغال به عنوان دوران فراموش نشدنی یاد و از تیم ملی تشکر کرده است.

او نوشته است:‌«هفت سال و نیم گذشت. چه سفر فوق العاده ای بود. دومین قرارداد بلند مدت دوران حرفه ای من، بعد از حضور ده ساله در تیم ملی پرتغال، این تجربیات به من یادآور می شود که اینها چیزی فراتر از فوتبال است و به نوعی زندگی کردن است. کلمات نمی تواند قدردانی ام، غرروم و افتخاری که عضوی از این دو خانواده فوق العاده و باورنکردنی فوتبالی بود را بازگو کند. تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران. بابت همه چیز متشکرم.»

تیم کی روش در جام جهانی روسیه با کسب 4 امتیاز از سه مسابقه خود، بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی را ثبت کرد.

قرارداد رسمی کی روش 9 مردادماه به پایان رسیده و هنوز خبری از تمدید قرارداد او نیست.

برخی رسانه ها امروز از احتمال حضور مربی پرتغالی در تیم ملی الجزایر خبر داده اند.

تکمیلی/

تکذیب خداحافظی کارلوس کی‌روش

روزنامه همشهری به نقل از منابع نزديك به فدراسیون فوتبال گفته توافق ایران با سرمربی پرتغالی تيم ملی برای ادامه كارش تا جام ملت‌های آسیا قطعی است و به زودی او كارش را در تهران از سر خواهد گرفت.

گفته شده فدراسیون فوتبال در ساعات آينده اطلاعیه‌ای در همین زمینه منتشر خواهد کرد.

نظرات بینندگان